| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Marketinško komuniciranje v Turistični agenciji Klas
Avtorji:ID Titan, Žiga (Avtor)
ID Iršič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Diplomski_projekt_Ziga_TitanFINALE.pdf (3,65 MB)
MD5: 08CB51AF9BD60CAB81181E4C818CC5BF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Marketinško komuniciranje je za podjetja v današnjem času ključnega pomena. Je pogoj za uspešno poslovanje. Pripomore k prepoznavnosti znamke, izdelkov ali storitev, vodi k povečanju prodaje in s tem tudi k večjemu dobičku. Marketinško komuniciranje je proces s katerim podjetje ciljnim skupinam sporoča, jih nagovarja in posreduje informacije o svoji ponudbi. S pomočjo komuniciranja podjetje gradi tudi svoj imidž in ugled v očeh javnosti. Večina ljudi marketinško komuniciranje nepravilno imenuje in posplošuje kar na oglaševanje, ki pa je le eden od instrumentov marketinškega komuniciranja. Zaradi nasičenosti trga in zaradi konkurence med podjetji je nenehno dobivanje informacij iz vseh strani postalo del našega vsakdana. Navajeni smo že, da nas vsepovsod neprestano obkrožajo oglasi, ne glede na to, kje se nahajamo. Lahko bi rekli, da je prišlo že do točke, da se oglaševanja včasih niti ne zavedamo in mu niti ne namenimo veliko pozornosti, saj smo se ga že tako privadili. V delu diplomskega projekta se poglabljamo in raziskujemo, kaj vse poleg že omenjenega oglaševanja, obsega proces marketinškega komuniciranja. Teoretično znanje, ki ga pridobimo iz proučenega gradiva nato uporabimo za raziskavo marketinškega komuniciranja v Turistični agenciji Klas.
Ključne besede:komuniciranje, marketinško komuniciranje, Turistična agencija Klas, instrumenti marketinškega komuniciranja, komunikacijski načrt, turizem.
Kraj izida:Maribor
Založnik:Ž. Titan
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-89252 Novo okno
UDK:659.3
COBISS.SI-ID:221524995 Novo okno
Datum objave v DKUM:09.01.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:2
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:30.06.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing communication in Travel agency Klas
Opis:Marketing communication is essential for companies nowadays. It is a condition for successful business. It contributes to brand recognition, product awareness, leads to an increase in sales and thus also to greater profits. Marketing communication is the process by which a company communicates to target groups, appeals to them and provides information about its supply. Through communication, the company also builds its image and reputation in the eyes of the public. Most people have a misconception of marketing communication, often referring to it solely as advertising. However, advertising is only one of the instruments of marketing communication. Due to the saturation of the market and the competition among companies, being constantly bombarded with information from all sides has become part of our everyday lives. We are surrounded by advertisements everywhere, regardless of where we are. It has already reached the point where we sometimes do not even notice the advertising or pay much attention to it because we are already so accustomed to it. In this thesis, we delve deeper to investigate what else the marketing communication process includes, beyond the aforementioned advertising. The theoretical knowledge we gain from the studied material, we then apply to marketing communication research in Travel agency Klas.
Ključne besede:communication, marketing communication, Travel agency Klas, instruments of marketing communication, communication plan, tourism.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici