| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Tradicionalni in družbeni mediji v času pandemije kovida
Avtorji:ID Jesenik, Aja (Avtor)
ID Žilič Fišer, Suzana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Čakš, Peter (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Jesenik_Aja_2024.pdf (2,12 MB)
MD5: 51DAF927A2CC6BE2667E1DA5A124B5D9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomsko delo je teoretična in empirična raziskava o tradicionalnih in družbenih medijih v času pandemije covid. Diplomsko delo predstavlja vpliv pandemije covid na delovanje tradicionalnih in družbenih medijev. Teoretični del temelji na predstavitvi razumevanja družbenih in tradicionalnih medijev, virusa in pandemije covid. Pričakovano je bilo, da je pandemija covid močno vplivala na način delovanja medijev, zato je bilo raziskano, kako so se morali mediji prilagoditi, da so lahko ostali na trgu. Predstavljene so spremembe, ki so jih morebiti uvedli, če so jih uvedli. V praktičnem delu je predstavljen intervju s petimi predstavniki slovenskih medijskih hiš. Ugotovljeno je bilo, da so se medijske hiše prilagodile glede na pogoje, ki jih je uvedla Vlada Republike Slovenije. Po zaključeni pandemiji se je delovanje medijev vrnilo v prvotno stanje. Mediji se prilagajajo in razvijajo glede na trg. Pandemija covid ni imela tako velikega vpliva na medije, kot je bilo predvidevano, je pa pripomogla k hitrejšemu razvoju medijev.
Ključne besede:tradicionalni mediji, družbeni mediji, pandemija covid, vpliv pandemije, spremembe
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-89165 Novo okno
Datum objave v DKUM:08.08.2024
Število ogledov:168
Število prenosov:17
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo, vendar uporabniki ne rabijo upravljati materialnih avtorskih pravic na izpeljanih delih z enako licenco.
Začetek licenciranja:20.06.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Traditional and social media during covid pandemic
Opis:This graduation thesis is a theoretical and empirical research paper on traditional and social media during the Covid pandemic. The thesis represents the impact of Covid pandemic on traditional and social media. The theoretical part is based on presenting general information about social media and traditional media, Covid virus, and the pandemic. It was assumed that the Covid pandemic has had a strong impact on how the media operate, so it was researched how the media had to adapt to stay on the market. The graduation thesis presents the changes that the media had to implement if they did. An interview with five representatives of Slovenian media houses is presented in the practical part. It was found that media houses have adapted according to the conditions introduced by the Slovenian government. When the pandemic ended, the media returned to its original state. Media is adapting and evolving according to the market. The Covid pandemic did not have such a big impact on the media as was expected, but it helped the media to develop more quickly.
Ključne besede:traditional media, social media, Covid pandemic, the impact of the pandemic, changes


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici