| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Prilagoditev ljudske pravljice za otroke z motnjo vida : magistrsko delo
Avtorji:ID Štefanicki, Anna (Avtor)
ID Kermauner, Aksinja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Stefanicki_Anna_2024.pdf (2,94 MB)
MD5: 1CAB2123859DD1330FC359EE80D4097C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu z naslovom Prilagoditev slovenskih ljudskih pravljic za otroke z motnjo vida smo se najprej osredili na teoretični del, kjer smo podrobno raziskovali otroke z motnjo vida, slepe in slabovidne otroke, otroke z okvaro vidne funkcije, ljudsko pravljico in lahko branje. Poglobili smo se v iskanje in primerjanje teorij o inkluziji otrok z motnjo vida ter njihovim poučevanjem in prilagoditvah v šoli. V empiričnem delu smo opisali cilje, namen, raziskovalna vprašanja ter zastavljeno metodologijo. V praktičnem delu smo najprej predstavili idejo, načrt in izvedbo štirih tipnih didaktičnih pripomočkov: tipni prikaz, tipna magnetna tabla, tipni spomin in tipno prirejanje 1-1. Tipni didaktični pripomočki so se navezovali na pravljico Bela kača s kronico. Didaktične pripomočke smo preizkusili z učencem. S pomočjo ocenjevalnega lista smo ovrednotili pripomočke in učenčev napredek ob večkratnem rokovanju z njimi. Ugotovili smo, da so tipni didaktični pripomočki bili dobro načrtovani in kvalitetno izdelani ter primerni za uporabo in spoznavanje slovenske ljudske pravljice Bela kača s kronico. Ob večkratni uporabi le-teh se je izboljšalo učenčevo razumevanje pravljice in razumevanje uporabe tipnih didaktičnih pripomočkov. Ugotovili smo, da dobro načrtovani in izdelani tipni didaktični pripomočki izboljšajo razumevanje slovenskih ljudskih pravljic ter otrokom z motnjo vida omogočijo spoznavanje in doživljanje pravljice z vsemi čutili, kar je najpomembnejše.
Ključne besede:ljudske pravljice, lahko branje, otroci z motnjo vida, didaktični in tipni pripomočki, inkluzija
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Štefanicki]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XIV, 93 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-89150 Novo okno
UDK:376-056.262(043.2)
COBISS.SI-ID:205393667 Novo okno
Datum objave v DKUM:27.08.2024
Število ogledov:47
Število prenosov:13
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:19.06.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Adjustment of a folk fairy tale for children with visual impairment
Opis:This master's thesis, entitled Adjustment of Slovenian folk fairy tales for children with visual impairment, first introduces a theoretical part, which includes a detailed research on children with visual impairment, blind and partially-blind children, children with impaired visual function, folk fairy tales, and easy reading. We conducted an in-depth research and comparison of theories on visually-impaired children's inclusion as well as teaching and adjustments in their education. Within the empirical part, we presented the objectives, the aim, research questions and set methodology. The practical part first highlights the idea, the planning and making of four tactile didactic tools: tactile display, tactile magnet board, tactile memory and tactile modification 1 – 1. Tactile didactic tools specifically referred to the fairy tale “Bela kača s kronico”. The didactic tools were tested on a student. Using an assessment sheet, we evaluated the tools and the student's progress after a multiple use of the tools. We found out that tactile didactic tools had been planned well and manufactured in a quality way, and thus appropriate for handling and useful in the process of getting to know a Slovenian folk fairy tale, entitled “Bela kača s kronico”. By using the tools for several times, we observed the improvement of the student's understanding of the fairy tale and an increased familiarity with the use of tactile didactic tools. We came to a conclusion that well-planned and well-manufactured tactile didactic tools improve the understanding of Slovenian folk fairy tales and enable the children with visual impairment to get to know and, and most importantly, experience a fairy tale using all sense organs.  
Ključne besede:folk fairy tales, easy reading, children with visual impairment, didactic and tactile tools, inclusion


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici