| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv načina ogrevanja na koncentracijo prašnih delcev v bivanjskih prostorih
Avtorji:ID Črešnar, Maša (Avtor)
ID Klemenčič, Eva (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Repnik, Robert (Komentor)
Datoteke:.pdf EMAG_Cresnar_Masa_2024.pdf (3,80 MB)
MD5: BB45AEE9D446AB82228E831CAD867091
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:V magistrski nalogi definiramo in predstavimo ključne lastnosti prašnih delcev. Predstavimo njihov vpliv na okolje in zdravje ljudi. Na kratko predstavimo tudi načine kurjave, ki se v raziskavi pojavijo. Namen drugega dela je raziskati in na podlagi dobljenih meritev sklepati o vplivu načina ogrevanja na koncentracijo prašnih delcev v bivalnih prostorih. V njem prikažemo glavne meritve za delce različnih velikosti in glavne grafe. To so grafi za posamezen način ogrevanja, ki prikazujejo številčno koncentracijo prašnih delcev v odvisnosti od njihove velikosti, in grafi za posamezno velikost delca glede na način ogrevanja v bivanjskih prostorih. Iz rezultatov je razvidno, da je pri ogrevanju s kaminom število prašnih delcev največje in da je pri vseh vrstah ogrevanja največ najmanjših delcev, to število pa z večanjem delcev pada. V določenih meritvah vidimo tudi odstopanja, ki so posledica zunanjih dejavnikov. V tretjem delu magistrskega dela predstavimo opis učne priprave za predmet fizike v osnovni šoli na temo prašnih delcev, analizo pred- in potesta za učence ter samoanalizo izvedene učne ure z devetošolci. Rezultati kažejo, da je učna ura dosegla svoj namen, še zmeraj pa so možne tudi izboljšave ali drugačni pristopi k njeni izvedbi.
Ključne besede:Prašni delci, PM, kurjava, fizika okolja, pouk fizike, naravoslovne kompetence.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Črešnar]
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-89028 Novo okno
UDK:53:37.091.3(043.2)
COBISS.SI-ID:201241347 Novo okno
Datum objave v DKUM:11.07.2024
Število ogledov:100
Število prenosov:14
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:06.06.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of the heating method on the indoor concentration of dust particles
Opis:In this master's thesis, we define and present the key properties of dust particles, as well as their impact on the environment and on human health. We also briefly present the heating methods that are used in the study. The aim of the second part is to investigate and draw conclusions about the influence of the heating method on the concentration of dust particles in indoor spaces. We also present the main measurements for particles of different sizes and the main graphs. These were made for individual heating methods, showing the number of dust particles depending on their size, and for individual particle sizes depending on the heating method used in indoor spaces. The results show that the number of dust particles is the highest when an indoor space is heated with a fireplace. With each investigated heating method, the smallest particles are the most numerous, and the number of particles decreases as particle size increases. Deviations in certain measurements appear as a result of external factors. The third part includes a lesson plan on the topic of dust particles for an elementary school physics lesson, an analysis of the pre- and post-tests for students, and a self-evaluation of the lesson for ninth-grade students. The results show that the lesson achieved its purpose, but there is still some room for improvement or the use of a different approach to the lesson.
Ključne besede:Dust particles, PM, heating, environmental physics, physics lessons, science competences.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici