| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Zaznane težave z vsiljenim učenjem na daljavo v času izbruha COVID-19 in želje študentov po nadaljevanju učenja z metodami vpeljanimi med zaprtjem, po ponovnem odprtju Univerze v Mariboru
Avtorji:ID Dolenc, Kosta (Avtor)
ID Ploj Virtič, Mateja (Avtor)
ID Šorgo, Andrej (Avtor)
Datoteke:URL https://zenodo.org/record/4725933#.YI-aYbUzaM8
 
.pdf RAZ_Dolenc_Kosta_2021.pdf (336,05 KB)
MD5: 95C0C62B07DF6ED82641D2B8CA314ACB
 
.pdf RAZ_Dolenc_Kosta_2021.pdf (555,36 KB)
MD5: D1B2283BEFAB4A032E8B329CE0355E70
 
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo spodaj.
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Drugo
Tipologija:2.12 - Končno poročilo o rezultatih raziskav
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Ključne besede:COVID-19, visokošolsko izobraževanje, študenti, izobraževanje na daljavo, stranski učinki
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.12.2021
Kraj izida:Geneve
Kraj izvedbe:Geneve
Založnik:European Organization for Nuclear Research
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Št. strani:1 spletni vir
PID:20.500.12556/DKUM-89009 Novo okno
UDK:378:37.018.43
COBISS.SI-ID:61530627 Novo okno
DOI:10.5281/zenodo.4725932 Novo okno
Datum objave v DKUM:23.08.2024
Število ogledov:100
Število prenosov:12
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P2-0057-2018
Naslov:Informacijski sistemi

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P1-0403-2019
Naslov:Računsko intenzivni kompleksni sistemi

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Students' perceived obstacles with forced online distance learning during the COVID-19 outbreak and their preferences to continue with the introduced teaching methods after the reopening of the University of Maribor : project documentation
Ključne besede:COVID-19, higher education, students, distance education, side effects


Datoteke

Podatki se nalagajo...

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici