Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Zaznane težave z vsiljenim učenjem na daljavo v času izbruha COVID-19 in želje študentov po nadaljevanju učenja z metodami vpeljanimi med zaprtjem, po ponovnem odprtju Univerze v Mariboru
Avtorji:
ID
Dolenc, Kosta
(
Avtor
)
ID
Ploj Virtič, Mateja
(
Avtor
)
ID
Šorgo, Andrej
(
Avtor
)
Datoteke:
https://zenodo.org/record/4725933#.YI-aYbUzaM8
RAZ_Dolenc_Kosta_2021.pdf
(336,05 KB)
MD5: 95C0C62B07DF6ED82641D2B8CA314ACB
RAZ_Dolenc_Kosta_2021.pdf
(555,36 KB)
MD5: D1B2283BEFAB4A032E8B329CE0355E70
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo
spodaj
.
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Drugo
Tipologija:
2.12 - Končno poročilo o rezultatih raziskav
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Ključne besede:
COVID-19
,
visokošolsko izobraževanje
,
študenti
,
izobraževanje na daljavo
,
stranski učinki
Status publikacije:
Objavljeno
Verzija publikacije:
Objavljena publikacija
Datum objave:
01.12.2021
Kraj izida:
Geneve
Kraj izvedbe:
Geneve
Založnik:
European Organization for Nuclear Research
Leto izida:
2021
Leto izvedbe:
2021
Št. strani:
1 spletni vir
PID:
20.500.12556/DKUM-89009
UDK:
378:37.018.43
COBISS.SI-ID:
61530627
DOI:
10.5281/zenodo.4725932
Datum objave v DKUM:
23.08.2024
Število ogledov:
100
Število prenosov:
12
Metapodatki:
Področja:
Ostalo
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je financirano iz projekta
Financer:
ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
P2-0057-2018
Naslov:
Informacijski sistemi
Financer:
ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
P1-0403-2019
Naslov:
Računsko intenzivni kompleksni sistemi
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Students' perceived obstacles with forced online distance learning during the COVID-19 outbreak and their preferences to continue with the introduced teaching methods after the reopening of the University of Maribor : project documentation
Ključne besede:
COVID-19
,
higher education
,
students
,
distance education
,
side effects
Datoteke
Podatki se nalagajo...
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj