| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv strank na zadovoljstvo zaposlenih v gostinstvu
Avtorji:ID Milkić, Anja (Avtor)
ID Marič, Miha (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Milkic_Anja_2024.pdf (590,92 KB)
MD5: E580F314748D099689053B9EE2191579
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Zadovoljstvo zaposlenih je eden ključnih dejavnikov v gostinstvu. Na zadovoljstvo zaposlenih vpliva veliko dejavnikov, eden izmed njih so stranke. Stranke so nepogrešljiv del vsakega gostinskega posla in prav njim in njihovemu zadovoljstvu se posveča največ pozornosti. Zaradi tega so zaposleni bolj zapostavljeni, njihovemu zadovoljstvu pri delu se ne posveča toliko pozornosti. Premalo se govori o vplivu strank na zaposlene in njihovo delo. Zato je cilj raziskati vpliv strank na zaposlene v gostinstvu, na njihovo delo in zadovoljstvo pri delu. To smo raziskali s pregledom že obstoječe literature in teorije. Nato smo skozi intervjuje z zaposlenimi v konkretnem gostinskem podjetju dobili odgovore na vprašanja, ki so nam pomagali bolje razumeti odnos med zaposlenimi in strankami. Izvedeli smo, da imajo stranke velik vpliv na zaposlene in da je zadovoljstvo zaposlenih odvisno od tega, ali stranka pristopa k zaposlenemu pozitivno ali negativno.
Ključne besede:zaposleni, stranke, zadovoljstvo, gostinstvo
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-88997 Novo okno
COBISS.SI-ID:200222467 Novo okno
Datum objave v DKUM:01.07.2024
Število ogledov:137
Število prenosov:26
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.06.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of customers on employee satisfaction in the hospitality industry
Opis:Employee satisfaction is one of the key factors in the hospitality industry. Many factors influence employee satisfaction, one of them being customers. Customers are an indispensable part of any catering business, and it is to them and their satisfaction that the most attention is paid. As a result, employees are more neglected and no attention is paid to their job satisfaction. Too little is said about the influence of customers on employees and their work. Therefore, the goal is to investigate the influence of customers on employees in the hospitality industry, on their work and job satisfaction. We investigated this by reviewing previous literature and theory. Then, through interviews with employees of a specific hospitality company, we got answers to questions that helped us better understand the relationship between employees and customers. We learned that customers have a great influence on the employees themselves and that depending on whether the customer approaches the employee positively or negatively, it affects their job satisfaction.
Ključne besede:employees, customers, satisfaction, hospitality


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici