| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Izkušnje in prakse učiteljev razrednega pouka pri vključevanju robotike v pouk na razredni stopnji : magistrsko delo
Avtorji:ID Guček, Anamari (Avtor)
ID Dolenc, Kosta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Gucek_Anamari_2024.pdf (1,29 MB)
MD5: 26009DE9BF84580BA20030A45CF864E5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen magistrske naloge je bil ugotoviti uporabo robotike učiteljev razrednega pouka, v kolikšni meri in na kakšne načine jo vključujejo. Zanimalo nas je tudi njihovo mnenje o vplivih robotike na učence. Prav tako smo ugotavljali razloge, zaradi katerih robotike ne uporabljajo tako pogosto. V raziskavi je sodelovalo 90 učiteljev razrednega pouka slovenskih osnovnih šol. Raziskovalni vzorec učiteljev je bil neslučajnostni. Za zbiranje podatkov smo uporabili deskriptivno in kavzalno-neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. Rezultate smo obdelali s programom Jamovi. Rezultati raziskave kažejo, da zelo malo učiteljev razrednega pouka vključuje robotiko v učni proces. Ugotovili smo, da se večina učiteljev zaveda pozitivnega vpliva uporabe robotike na motivacijo, kognitivne spretnosti, kreativnost in samozavest učencev. Velik del učiteljev se tudi zaveda, da uporaba robotike vpliva na razvoj računalniškega mišljenja. Učitelji v večini menijo, da razlike med spoloma pri učencih ne vplivajo na njihovo motivacijo in uspešnost pri delu z robotiko. Podatki kažejo, da delovna doba učiteljev ne vpliva na pogostost uporabe robotike niti na mnenje o njenem vplivu na učence.
Ključne besede:robotika, izobraževalna robotika, izobraževalni roboti, računalniško mišljenje
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Guček]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 65 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-88985 Novo okno
UDK:37.091.3:6(043.2)
COBISS.SI-ID:199658755 Novo okno
Datum objave v DKUM:21.06.2024
Število ogledov:217
Število prenosov:78
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.06.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Experience and practice of first-cycle elementary school teachers when including robotics into first-cycle classes
Opis:The objective of the Master's thesis was to determine the use of robotics by first-cycle elementary school teachers, the extent and manner of its use. We were also interested in their opinion on the impact of robotics on students. Additionally, we investigated the reasons why robotics is not used more frequently. The survey was carried out with 90 Slovenian first-cycle elementary school teachers. The survey sample of teachers was non-probability. The descriptive method and the non-experimental causal method of pedagogical empirical research was used to collect data. The results were processed using the Jamovi software. The results of the study indicate that very few first-cycle elementary school teachers incorporate robotics into the teaching process. We found that most teachers are aware of the positive impact of using robotics on students' motivation, cognitive skills, creativity and self-confidence. A large proportion of teachers also recognize that the use of robotics influences the development of computational thinking. Most teachers believe that gender differences among students do not affect their motivation and success in working with robotics. The data show that the length of teachers' work experience does not affect the frequency of robotics use, nor their opinion on its impact on students. 
Ključne besede:robotics, educational robotics, educational robots, computational thinking


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici