| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Primerjava nakupnega vedenja v spletni trgovini About you in Zalando
Avtorji:ID Lesjak, Nina (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Lesjak_Nina_2025.pdf (5,92 MB)
MD5: 37F3BB17A8929D8331921526729CD9F6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V zadnjem času opažamo izjemen porast prehoda iz fizičnega v digitalni svet prodaje. V prvih letih tega stoletja so se pojavile številne spletne trgovine, med njimi tudi vsem dobro poznana eBay in Amazon, ki sta dobesedno obnorela svet in postala pomembna pionirja na področju e-trgovine. S hitrim napredkom tehnologije in internetne povezanosti pa so se začele spreminjati tudi potrošniške nakupne navade. Potrošniki so začeli vedno manj zahajati v fizične trgovine in pogosteje uporabljali spletne trgovine, saj so jim le-te omogočale večji prihranek časa in tudi višjo stopnjo udobja, saj so lahko nakup opravili kar iz naslonjača. Spletno nakupovanje ima veliko prednosti za uporabnika; med njimi so 24-urna dostopnost, enostavno primerjanje cen, velik izbor izdelkov/storitev, veliko ponudnikov na enem mestu, personalizirane ponudbe itd. Pametni telefoni veljajo danes za nepogrešljiv pripomoček pri opravljanju spletnih nakupov, saj omogočijo potrošniku, da lahko kjerkoli in kadarkoli dostopa do izdelkov in opravi nakup. Veliko prednost vidimo tudi v brezgotovinskem plačilu, saj povečuje hitrost nakupovanja in zmanjšuje potrebo po uporabi fizičnega denarja. Veliko težavo pri spletnem nakupovanju opažamo predvsem pri varovanju osebnih podatkov, saj se z uporabo tovrstnih nakupovalnih aplikacij povečuje tudi količina osebnih podatkov, zato je tveganje za zlorabo le-teh vedno večje. Prav tako so v porastu lažna spletna mesta, kraje identitete, goljufive transakcije itd. Magistrsko delo se bo osredotočalo na primerjavo nakupnega vedenja v spletni trgovini About You in Zalando. Ugotoviti želimo, kateri so ključni dejavniki, ki vplivajo na vedenje potrošnikov v navedenih spletnih trgovinah in identificirati ključne razlike med njima. Cilj magistrskega dela je preučiti vidike spletnega nakupovanja, kot so uporabniška izkušnja, vloga družbenih omrežij in vplivnežev, ključni dejavniki uspešnosti (KPI), pomen segmentacije potrošnikov itd. S pomočjo pregleda literature in z izvedbo empirične raziskave želimo prispevati k širšemu razumevanju spletnega nakupovanja in marketinških strategij v digitalnem okolju.
Ključne besede:spletna trgovina, About You, Zalando, potrošnik, nakupno vedenje
Kraj izida:Maribor
Založnik:N. Lesjak
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-88745 Novo okno
UDK:366.12
COBISS.SI-ID:229532675 Novo okno
Datum objave v DKUM:19.03.2025
Število ogledov:0
Število prenosov:36
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.05.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of purchasing behavior in the online store About You and Zalando
Opis:Recently, we have seen a remarkable increase in the shift from the physical to the digital world of sales. The early 2000s saw the emergence of several online stores, including the well-known eBay and Amazon, which literally took the world by storm and became important pioneers in the field of e-commerce. With the rapid advances in technology and internet connectivity, consumer buying habits have also started to change. Consumers started to visit physical stores less and less and use online stores more often. After all, they offered them greater time savings and a higher level of convenience because they could make purchases from the comfort of their armchairs. Online shopping has many advantages for the user, including 24-hour accessibility, easy price comparison, a large selection of products/services, many providers in one place, personalized offers, etc. Smartphones are nowadays considered to be an indispensable tool for online shopping because they allow the consumer to access products and make purchases anywhere and at any time. We also see a great advantage in cashless payment because it increases the speed of shopping and reduces the need to use physical money. A major problem we see with online shopping is the protection of personal data because the use of such shopping applications also increases the amount of personal data. Therefore, the risk of misuse of personal data is increasing. There is also an increase in fake websites, identity theft, fraudulent transactions, etc. The master thesis will focus on a comparison of purchasing behavior in the About You and Zalando online stores. We want to find out what the key factors influencing consumer behavior in these online shops are and identify the key differences between them. The thesis aims to examine aspects of online shopping, such as user experience, the role of social networks and influencers, key performance indicators (KPIs), the importance of consumer segmentation, etc. Through a literature review and by conducting empirical research, we aim to contribute to a broader understanding of online shopping and marketing strategies in the digital environment.
Ključne besede:online store, About You, Zalando, consumer, purchasing behaviour


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici