| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Do visual constructs in social science textbooks evince gender stereotypes and bias? : a case study from India
Avtorji:ID Košir, Suzana (Avtor)
ID Lakshminarayanan, Radhika (Avtor)
Datoteke:URL https://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/09540253.2022.2144626?needAccess=true
 
.pdf RAZ_Kosir_Suzana_2023.pdf (2,72 MB)
MD5: D89BF6D267A7826A81B6834381BD9F39
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:India presents a heterogeneous socio-economic ethos, rooted within structures of patriarchy and caste, rendering any transformation of traditional gender roles, increasingly challenging. Gender socialisation begins in childhood and is assimilated through schools. Students imbibe gender concepts through textbooks and classroom experiences, which either reinforce their social perceptions or influence them to critique inequalities and bias. Adopting a multi-pronged approach through feminist critical discourse analysis (FCDA) and content analysis, this research evaluates the images used in Indian school social science textbooks, for constructs of gender representation, structures, and stereotyping. The research reveals that gender structures depicted in textbooks foster patriarchy and gender bias. There is minimal effort to depict feminist activism and little scope to foster gender reflexivity and social debate, which only sustains stereotypical perceptions of gender roles within Indian society.
Ključne besede:gender stereotypes, gender socialisation, images in textbooks, gender bias, social sciences
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Poslano v recenzijo:31.08.2021
Datum sprejetja članka:31.10.2022
Datum objave:14.11.2022
Založnik:Taylor & Francis
Leto izida:2023
Št. strani:str. 69-88
Številčenje:Vol. 35, no. 1
PID:20.500.12556/DKUM-88648 Novo okno
UDK:305
COBISS.SI-ID:132241411 Novo okno
DOI:10.1080/09540253.2022.2144626 Novo okno
ISSN pri članku:0954-0253
Datum objave v DKUM:17.05.2024
Število ogledov:123
Število prenosov:26
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Gender and education
Skrajšan naslov:Gend. educ.
Založnik:Carfax
ISSN:0954-0253
COBISS.SI-ID:22871 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spolni stereotipi, spolna socializacija, učbeniki, družbene vede


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici