| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Razvoj tekstur s tehniko preslikave UV: praktična uporaba v računalniških igrah
Avtorji:ID Garić, Dino (Avtor)
ID Fister, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Novak, Damijan (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Garic_Dino_2024.pdf (6,01 MB)
MD5: 9AB86A5A8EBF45FD11A5D361C6AED93D
 
.zip VS_Garic_Dino_2024.zip (130,20 MB)
MD5: 2F75BD20281C0D7EC68B4166E5EC5462
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu sta bila predstavljena proces razvoja tekstur s tehniko preslikave UV in praktična uporaba tekstur v računalniških igrah. Analizirane so bile tudi različne tehnike razvoja tekstur, njihovi procesi in načini uporabe. V diplomskem delu sta obravnavani še dve težavi, ki se pojavljata pri končnih teksturah. Raziskano je bilo, kako zelo sta ti težavi vplivali na uporabnika in kakšni so načini za njuno odpravo. V ta namen je bil izveden eksperiment, pri katerem je bila uporabljena 3D scena modelov s teksturo, ki vsebuje dve ključni tehnologiji: anizotropno filtriranje in mehčanje robov. V zaključku so bile povzete naše ugotovitve.
Ključne besede:tekstura, UV-preslikava, računalniške igre, anizotropno filtriranje, mehčanje
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-88506 Novo okno
Datum objave v DKUM:03.06.2024
Število ogledov:85
Število prenosov:6
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:07.05.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Texture development with UV mapping technique: practical application in computer games
Opis:In the thesis, the process of texture development with the UV mapping technique and the practical applications of textures in computer games was presented. Various techniques of texture development, their processes, and methods of application were then analyzed. Two issues that arise with final textures were addressed in the thesis and resolved. The extent to which these two issues affected the user and methods for their resolution were investigated. For this purpose, an experiment was conducted using a 3D scene of models with texture, incorporating two key technologies: anisotropic filtering and anti-aliasing. In the conclusion, our findings were summarized.
Ključne besede:texture, UV mapping, video games, anisotropic filtering, anti-aliasing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici