| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Primerjalna analiza objav vplivnežev in tradicionalnih medijev o vojni v Ukrajini
Avtorji:ID Balenta, Jurica (Avtor)
ID Žilič Fišer, Suzana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Čakš, Peter (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Balenta_Jurica_2024.pdf (3,34 MB)
MD5: 6CC59FF40E43C659394DB8406153EAD3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Glavna tema našega dela sta analiza in primerjava profilov vplivnežev in tradicionalnih medijskih podjetij na družbenih omrežjih s poudarkom na ukrajinski vojni. Profili so analizirani in primerjani tako, da so bili zbrani in primerjani podatki o številu sledilcev, številu interakcij in količini vsebine, ki je na voljo na vsakem od profilov, medtem ko je bilo z vsakega profila vzeto tudi nekaj vsebine in je bila nekoliko podrobneje analizirana. Namen je bil odgovoriti na zastavljena vprašanja glede razlik med profili vplivnežev in tradicionalnih medijev ter vsebino, ki jo nalagajo.
Ključne besede:ukrajinska vojna, družbeni mediji, vplivneži
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-88482 Novo okno
Datum objave v DKUM:01.07.2024
Število ogledov:79
Število prenosov:8
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:06.05.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A comparative analysis of influencers' and traditional media's posts about the war in Ukraine
Opis:The main topic of our work is the analysis and comparison of social media profiles of influencers and traditional media companies with a focus on the Ukrainian War. We analyzed and compared the profiles by gathering and comparing data regarding follower numbers, interaction numbers, and the quantity of content available on each of the profiles and we also took some content from each one and analyzed it in a little more detail. With this, we aimed to answer our questions regarding the differences between influencers and traditional media profiles and the content they upload
Ključne besede:ukrainian war, social media, influencers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici