| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Odgovornost zaposlenih v zdravstveni negi ob pojavu neželenih dogodkov v Pomurski regiji
Avtorji:ID Knego, Sara (Avtor)
ID Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Vrbnjak, Dominika (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Knego_Sara_2024.pdf (1,26 MB)
MD5: 946708508CBFAE02CA35C23CD519AC69
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:Uvod: Raziskovanje pojava neželenih dogodkov in odgovornosti zaposlenih v zdravstveni negi ima ključno vlogo pri izboljšanju varnosti pacientov in kakovosti zdravstvene oskrbe. Namen zaključnega dela je raziskati odgovornost zaposlenih v zdravstveni negi ob pojavu neželenih dogodkov. Metode: Uporabili smo kvantitativno metodologijo. Izvedli smo raziskavo z uporabo ankete kot tehnike zbiranja podatkov med 250 zaposlenimi v zdravstveni negi. Zbrane podatke smo statistično obdelali s programom IBM SPSS Statistics 27.0 ter uporabili Chi-kvadrat test za preverjanje hipoteze. Rezultati: Več kot tretjina zaposlenih se občasno srečuje z neželenimi dogodki, pri čemer večina takih dogodkov ostane neopažena. Rezultati potrjujejo pomembnost medsebojnih odnosov v timu, pri čemer so zaposleni, ki ocenjujejo odnose kot dobre, bolj nagnjeni k poročanju o neželenih dogodkih. Več kot tretjina zaposlenih poroča o napakah pri dajanju zdravil, le polovica poroča o teh dogodkih nadrejenim, pri čemer se več kot polovica počuti odgovorno za izboljšave. S Hi kvadrat testom smo dokazali tudi statistično pomembne razlike med medsebojnimi odnosi v timu ter poročanju nadrejenim o neželenem dogodku. Razprava in zaključek: Varnost pacientov predstavlja pomemben izziv v zdravstveni negi. Izzivi, s katerimi se zaposleni soočajo ob neželenih dogodkih, vključujejo čustvene in psihološke stiske. Ugotovili smo, da bi bile potrebne izboljšave v obstoječem sistemu za sporočanje neželenih dogodkov v zdravstvu.
Ključne besede:odgovornost, neželeni dogodki, zaposleni v zdravstveni negi
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Knego]
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-88430 Novo okno
UDK:616-035.7:616-051(497.411)(043.2)
COBISS.SI-ID:199643651 Novo okno
Datum objave v DKUM:04.07.2024
Število ogledov:160
Število prenosov:29
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FZV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.04.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Accountability of nursing employees in the occurrence of adverse events in the Pomurje region
Opis:Introduction: Investigating the occurrence of adverse events and the responsibilities of nursing staff plays a key role in improving patient safety and the quality of care. The aim of this thesis is to investigate the responsibilities of nursing staff when adverse events occur. Methods: We used a quantitative methodology. We conducted a survey using a questionnaire as a data collection technique among 250 nursing staff. The data collected were statistically processed using IBM SPSS Statistics 27.0 and a Chi-square test was used to test the hypothesis. Results: More than a third of employees experience unwanted events from time to time, and most of these go unnoticed. The results confirm the importance of team relationships, with employees who rate relationships as good being more likely to report adverse events. More than a third of employees report medication errors, only half report these events to their superiors, and more than half feel responsible for making improvements. We also used a chi-square test to demonstrate statistically significant differences between team interactions and reporting an adverse event to supervisors. Discussion and conclusion: Patient safety is an important challenge in healthcare. Challenges faced by staff in the event of adverse events include emotional and psychological distress. We found that improvements to the existing system for reporting adverse events in healthcare would be needed.
Ključne besede:responsibility, adverse events, healthcare workers


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici