| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Kreativnost na področju vizualne komunikacije : diplomsko delo
Avtorji:ID Weingerl, Lara (Avtor)
ID Udir Mišič, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Weingerl_Lara_2024.pdf (1,88 MB)
MD5: 8A287F55B53D775DF96E720FE6F63F79
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomski nalogi sem se dotaknila temeljnih teoretičnih opredelitev kreativnosti in vizualne komunikacije. S pomočjo strokovne literature sem s poudarkom na kreativnosti preučila kreativne tehnike (kot so npr. nevihta možganov, prisilne povezave itd.) in uporabnost le-teh, za ustvarjanje in oblikovanje izvirnejših in uporabnejših idej. Prav tako me je zanimala kreativnost na različnih področjih vizualne komunikacije. Teorijo sem nato povezala s prakso in z uporabo kreativnih metod izdelala naslovnico za Eurotrip journal ter ključne glavne notranje strani.
Ključne besede:kreativnost, vizualna komunikacija, ustvarjalnost, kreativne tehnike
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[L. Weingerl]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 55 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-88429 Novo okno
UDK:659.13(043.2)
COBISS.SI-ID:203063299 Novo okno
Datum objave v DKUM:22.05.2024
Število ogledov:287
Število prenosov:76
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:22.04.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Creativity in visual communication
Opis:In this thesis, we touch upon the basic theoretical definitions of creativity and visual communication. With a focus on creativity, we use the literature to examine creative techniques (such as brainstorming, forced connections, etc.) and their usefulness for creating and designing more original and useful ideas. We were also interested in creativity in different areas of visual communication. We then linked theory to practice and used creative methods to design the cover for Eurotrip journal and the main interior pages.
Ključne besede:creativity, visual communication, creativeness, creative techniques


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici