| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Razumevanje frazemov iz vsakdanjega življenja pri starejših predšolskih otrocih : diplomsko delo
Avtorji:ID Toplak, Tinkara (Avtor)
ID Šek, Polonca (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Toplak_Tinkara_2024.pdf (2,29 MB)
MD5: 786F59633F4D85A4EA969B147E27EEBF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomska naloga z naslovom Razumevanje frazemov iz vsakdanjega življenja pri starejših predšolskih otrocih vsebuje teoretični, empirični in praktični del. V teoretičnem delu naloge smo predstavili govorni razvoj in frazeologijo. Podrobneje smo predstavili tudi frazeme, njihovo rabo in razumevanje. Prav tako smo se dotaknili tudi delitve frazemov. Naš namen empiričnega dela naloge je bil ugotoviti, kako starejši predšolski otroci, stari od 5 do 6 let, razumejo frazeme iz vsakdanjega življenja. Podatke za analizo smo pridobili preko začetnega in končnega preverjanja. Izbrali smo si štiri različne odlomke, ki vsebujejo frazeme. Preko le-teh smo preverjali, kako starejši predšolski otroci razumejo frazeme in ali obstaja razlika v številu frazemov ter načinu razumevanja le-teh. V praktičnem delu pa smo predstavili štirinajst različnih dejavnosti, ki smo jih izvajali med začetnim in končnim preverjanjem z eno izmed skupin.
Ključne besede:Govorni razvoj, razumevanje, frazemi, frazeologija.
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[T. Toplak]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 67 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-88364 Novo okno
UDK:373.2:811.163.6'373.7(043.2)
COBISS.SI-ID:198333443 Novo okno
Datum objave v DKUM:10.06.2024
Število ogledov:63
Število prenosov:4
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:18.04.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Preschool children's understanding of everyday life phrases
Opis:The thesis with the title Preschool children’s understanding of everyday life phrases includes theoretical, empirical and practical part. In theoretical part, we presented speech development and phraseology. The use and understanding of idioms were presented more into details, as well as how they are divided. The aim of empirical part was to find out, how 5- and 6-year-old preschool children understand idioms from everyday life. We got the data for the analysis from the starting and final testing with the help of different excerpts that include idioms. Then we tested older pre-schoolers’ understanding of idioms and the difference between the number of idioms and understanding of idioms. In practical part, we presented fourteen different activities that we used with one of the groups during the starting and final testing.
Ključne besede:Speech development, understanding, idioms, phraseology.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici