| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:A comparative study of virtual microscopy versus traditional microscopy for introduction into the histology curriculum at a Faculty of Medicine
Avtorji:ID Prunk Zdravković, Tanja (Avtor)
ID Zdravković, Bogdan (Avtor)
ID Munda, Miha (Avtor)
Datoteke:URL http://actamedbio.mf.um.si/05_amb_125_15.pdf
 
.pdf 05.pdf (95,45 KB)
MD5: BA1CF062BB7E9B5272B3EF1296A88F9C
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:MF - Medicinska fakulteta
Opis:Purpose: We currently employ traditional microscopy with glass slides for teaching purposes. Here, we performed a pilot survey on the potential implementation of virtual microscopy. Experienced peer tutors were asked to participate in the evaluation of virtual microscopy versus traditional microscopy. Our main objectives were to determine: whether there is a statistically significant difference in time to locating a structure on a glass slide versus a virtual slide, the possible advantages and disadvantages of each microscopy method, and the benefits of virtual microscopy over traditional microscopy (1-3). Methods: Glass slides were scanned with the Aperio ScanScope CS slide scanner for use as virtual slides. Peer tutors were asked to locate the same structures on each glass slide and the corresponding virtual slides. Times needed to locate these structures were individually measured, and a question- naire (a modified and translated version of the College of Veterinary Medicine, North Carolina State University virtual microscopy survey) on the advantages of practical use of virtual microscopy provided at the end. Results: One sample t-test showed significant differences (p<0.01) in mean time to locate a structure on glass (23.0s) versus virtual slides (12.5s). In commentaries, peer tutors reported a preference for a combination of traditional and virtual microscopy in practical sessions. Conclusions: Assessors considered virtual microscopy easy to use. Time needed to locate a structure on virtual slides was significantly shorter. After additional surveys, we envisage successful implementation of virtual microscopy in conjunction with traditional microscopy in the histology curriculum.
Ključne besede:virtualna mikroskopija, virtualni diapozitivi, pilotna raziskava, histologija, kurikulum
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.01.2015
Leto izida:2015
Št. strani:str. 52-58
Številčenje:Vol. 8, [no.] 2
PID:20.500.12556/DKUM-88218 Novo okno
UDK:611.018
COBISS.SI-ID:512569912 Novo okno
ISSN pri članku:1855-5640
Datum objave v DKUM:11.04.2024
Število ogledov:198
Število prenosov:10
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Acta medico-biotechnica : AMB
Založnik:Medicinska fakulteta, Medicinska fakulteta, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-5640
COBISS.SI-ID:242526720 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Primerjalna raziskava virtualne in tradicionalne mikroskopije z namenom uvajanja v kurikulum Medicinske fakultete
Opis:Namen: Pri študiju histologije se trenutno uporabljajo tradicionalne tkivne rezine na stekelcih. Izvedli smo pilotno raziskavo morebitnega uvajanja virtualne mikroskopije z virtualnimi stekelci. V primerjalno raziskavo obeh metod mikroskopiranja so bili vključeni tutorji študenti. Osnovna raziskovalna izhodišča so bila: potrditev obstoja statistično pomembne razlike v času, potrebnem za prepoznavo strukture na virtualnih diapozitivih, morebitne prednosti ali pomanjkljivosti posamezne mikroskopirne metode in izpostavitev glavnih prednostnih lastnosti virtualne mikroskopije pred tradicionalno mikroskopijo pri študijskem procesu (1-3). Metode: Vzorci na stekelcih so bili skenirani z Aperio ScanScope CS skenerjem in shranjeni kot virtualni diapozitivi. Starejši tutorji so na virtualnih diapozitivih in tradicionalnih vzorcih poiskali tri zahtevane vsebine oz. strukture. Meril se je čas iskanja posamezne strukture. Sodelujoči so izpolnili vprašalnik, v katerem so ocenili tako tradicionalno kot virtualno metodo (prirejena in prevedena verzija vprašalnika iz College of Veterinary Medicine % North Carolina State University virtual microscopy survey). Poudarek je bil na prednostih praktične uporabe virtualne mikropskopije v študijske namene. Rezultati: One sample t-test je pokazal statistično značilno razliko (p < 0,01) v povprečnem času iskanja strukture na stekelcu (23,0 s; SD = 5,65) v primerjavi z navideznim vzorcem (12,5 s; SD = 2,04). V pisni oceni so tutorji med drugim izrazili, da bi pri študiju najraje uporabljali kombinacijo obeh mikroskopirnih metod. Zaključek: Ocenjevalci menijo, da je virtualna mikroskopija enostavna za uporabo. Čas za iskanje struktur pri tej metodi je znatno krajši. Po raziskavah, ki bodo še sledile, predvidevamo uspešno vključevanje virtualne mikroskopije v učni načrt histologije.
Ključne besede:histology curriculum, pilot survey, virtual microscopy, virtual slides


Zbirka

To gradivo je zbirka, ki zajema naslednja gradiva:
  1. Acta medico-biotechnica

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici