| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Možnosti ilustriranja na podlagi avtorske pravljice pri likovnem izražanju v predšolskem obdobju : diplomsko delo
Avtorji:ID Bokal, Sara (Avtor)
ID Zupančič, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Bokal_Sara_2024.pdf (2,53 MB)
MD5: 00EF22B5B6BECC54E29DD88C2BBA0117
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen diplomskega dela z naslovom Možnosti ilustriranja na podlagi avtorske pravljice pri likovnem izražanju v predšolskem obdobju je predstaviti različne možnosti za načrtovanje likovnih dejavnosti, ki vključujejo ilustriranje. Dejavnosti, predstavljene v diplomskem delu, služijo kot idejno izhodišče za strokovne delavce v vrtcih, natančneje za načrtovanje manj pogosto uporabljenih likovnih motivov. Likovne dejavnosti so načrtovane v sklopu področij risanja, slikanja, osnov odtiskovanja, kiparjenja in oblikovanja prostora, pri čemer je vsako področje zastopano s posamezno likovno tehniko. Praktični del diplomskega dela vsebuje pet primerov izvedenih likovnih dejavnosti z motivi iz avtorske pravljice; predstavljene so pripadajoče evalvacije. V okviru izvajanja in analiziranja dejavnosti smo ugotovili, da avtorska pravljica lahko predstavlja kakovostno sredstvo za motivacijo in motiv likovnih dejavnosti. Tovrstne dejavnosti so bile za otroke nove, privlačne in so spodbujale njihovo ustvarjalnost. Dejavnosti so bile izvedene v Vrtcu Trbovlje – v enoti na PE Alojza Hohkrauta, OŠ Trbovlje, v homogenem oddelku štiriindvajsetih otrok, starih od pet do šest let.
Ključne besede:ilustriranje, likovno izražanje, likovni motiv, predšolsko obdobje
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[S. Bokal]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 49 str., [18] str. pril.))
PID:20.500.12556/DKUM-88173 Novo okno
UDK:373.2.091.3:73/76(043.2)
COBISS.SI-ID:195301379 Novo okno
Datum objave v DKUM:14.05.2024
Število ogledov:203
Število prenosov:34
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.04.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Various Techniques of Illustrating an Original Fairy Tale for Artistic Expression in Preschool Period
Opis:The intent of this final thesis, The Possibilities of Illustrating an Original Fairytale Work Through Artistic Expression in the Preschool Period, is to present various possibilities of planning artistic activities which include illustration. The presented activities serve as an idea starting point for professional workers in kindergarten, specifically for the planning of the less frequently used art motifs. The artistic activities are planned in the areas of drawing, painting, basic printing, sculpting, and spatial design, with each area being represented by an individual art technique. The practical part of the thesis contains five examples of performed art activities with the motifs from an original fairytale work, along with their respective evaluations. In the context of the activity's implementation and analysis, the findings show that an original fairytale work can represent a high-quality means of motivation and motive for artistic activities. Such activities were new and attractive for the children, encouraging their creativity. The activities were performed at Kindergarten Trbovlje – Department of Branch School Alojza Hohkrauta, Primary School Trbovlje in a homogeneous class of twenty-four pupils aged five to six.
Ključne besede:illustrating, artistic expression, art motifs, preschool period


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici