| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:3D modeliranje foto-realističnega bivalnega prostora : diplomsko delo
Avtorji:ID Milenović, Nika (Avtor)
ID Kolmanič, Simon (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Milenovic_Nika_2024.pdf (3,96 MB)
MD5: 914B57614AA4AD7EEA09DBD71E1BBFD4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Izbira primernih tekstur in osvetlitve je za foto-realizem v računalniški grafiki ključnega pomena. Namen diplomskega dela (v teoretskem segmentu) je predstaviti okolje za razvijanje Blender, namenjeno 3D modeliranju in 3D animaciji, hkrati pa predstaviti, kako osvetlitev in teksture vplivajo na foto-realizem pri 3D modeliranju. V praktičnem delu bodo predstavljeni vsi postopki modeliranja posameznih modelov našega prostora, končni izdelek in implementacija različnih virov osvetlitve ter tekstur za dosego najvišje stopnje foto-realizma.
Ključne besede:3D modeliranje, foto-realizem, teksture, osvetlitev, Blender
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[N. Milenović]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 58 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-88169 Novo okno
UDK:004.925(043.2)
COBISS.SI-ID:202609923 Novo okno
Datum objave v DKUM:22.05.2024
Število ogledov:294
Število prenosov:40
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:10.04.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:3D modeling of a photo-realistic living space
Opis:Choosing the right textures and lighting is crucial for photo-realism in computer graphics. The purpose of the thesis in the theoretical part is to present the development environment Blender, 3D modeling, 3D animation, and at the same time to present how lighting and textures affect photo-realism in 3D modeling. In the practical part, we will present all modeling procedures of individual models in our scene, the final product and the implementation of various lighting sources and textures will be presented to achieve the highest level of photo-realism.
Ključne besede:3D modeling, photo-realism, textures, lightning, Blender


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici