| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Science teachers’ approach to contemporary assessment with a reading literacy emphasis
Avtorji:ID Kerneža, Maja (Avtor)
ID Zemljak, Dejan (Avtor)
Datoteke:.pdf RAZ_Kerneza_Maja_2023.pdf (1,08 MB)
MD5: 8F7EE5F7A3FA1618AB549BA0711DA1DB
 
URL https://www.scientiasocialis.lt/jbse/files/pdf/vol22/851-864.Kerneza_JBSE_Vol.22_No.5.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:In a sample of 1215 teachers, this study examined the readiness of science educators for assessment in the rapidly evolving landscape of artificial intelligence in education. Participants responded to an online questionnaire during the emergency remote teaching phase, offering insights into the frequency and nature of assessment methods utilized. The research draws a connection between assessment techniques during remote teaching and the emergence of AI in education. The results show that the selected assessment methods vary across teachers, with some specific differences observed in the assessment practices of science teachers. The study underscores the critical role of reading literacy in enhancing student engagement in contemporary learning environments. Moreover, the findings suggest that continuous professional development significantly improves the readiness of (science) teachers for AI-enhanced assessment. Drawing from these insights, recommendations for subsequent research are delineated.
Ključne besede:artificial intelligence, assessment, reading literacy, science teachers, teacher training
Status publikacije:V tisku
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Poslano v recenzijo:01.08.2023
Datum sprejetja članka:25.08.2023
Datum objave:03.10.2023
Založnik:Scientia Socialis
Leto izida:2023
Št. strani:str. 851-864
Številčenje:Vol. 22, no. 5
PID:20.500.12556/DKUM-88138 Novo okno
UDK:37:004.8
COBISS.SI-ID:169604099 Novo okno
DOI:10.33225/jbse/23.22.851 Novo okno
ISSN pri članku:1648-3898
Datum objave v DKUM:08.05.2024
Število ogledov:183
Število prenosov:12
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Journal of Baltic science education
Skrajšan naslov:J. Balt. sci. educ.
Založnik:Scientific Methodical Center "Scientia Educologica", Scientific Methodical Center "Scientia Educologica"
ISSN:1648-3898
COBISS.SI-ID:512247577 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0433-2022
Naslov:DIGITALNO PRESTRUKTURIRANJE DEFICITARNIH POKLICEV ZA DRUŽBO 5.0 (INDUSTRIJO 4.0)

Licence

Licenca:CC BY-NC 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo, vendar uporabniki ne rabijo upravljati materialnih avtorskih pravic na izpeljanih delih z enako licenco.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici