| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Nakupno vedenje odjemalcev v prodajalni z oblačili
Avtorji:ID Ledenik, Ana (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Ledenik_Ana_2024.pdf (1,05 MB)
MD5: E8A7DB1B850C08DF81E03B6B5911D06D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V današnjem globaliziranem svetu, kjer se tržni trendi neprestano spreminjajo, je razumevanje nakupnega vedenja potrošnikov ključno za uspeh vsakega podjetja, še posebej tistih, ki delujejo v industriji oblačil. Nakupovanje oblačil ni zgolj funkcionalen proces, temveč kompleksen in večplasten fenomen, ki ga v veliki meri določajo subjektivni dejavniki, kot so osebne preference, moda in socialni vplivi. Diplomsko delo je posvečeno proučevanju in analizi nakupnega vedenja odjemalcev v prodajalni z oblačili. Razumevanje motivacij, preferenc in vzorcev potrošniškega obnašanja je ključnega pomena za tržno usmerjanje in oblikovanje učinkovitih marketinških strategij, ki bodo izpolnjevale pričakovanja kupcev in hkrati povečevale konkurenčno prednost prodajaln z oblačili na trgu. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika ugotavljali, kateri je najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na nakupno odločitev odjemalca, ali na izbiro oblačila vplivajo tudi trendi ali ne, kakšen vpliv imajo spletne prodajalne na fizične prodajalne in po čem anketiranci raje posežejo.
Ključne besede:nakupno vedenje, prodajalna, vplivni dejavniki, oblačila, spletna trgovina
Kraj izida:Maribor
Založnik:A. Ledenik
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-88100 Novo okno
UDK:366.12
COBISS.SI-ID:198812675 Novo okno
Datum objave v DKUM:13.06.2024
Število ogledov:321
Število prenosov:96
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:09.04.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumer buying behaviour in a clothing shop
Opis:In today’s globalized world, where market trends are constantly changing, understanding consumer buying behavior is critical to the success of any business, especially those in the apparel industry. Shopping for clothes is not just a functional process, but a complex and multifaceted phenomenon that is largely determined by subjective factors such as personal preferences, fashion and social influences. The thesis is devoted to the study and analysis of the purchasing behaviour of customers in the clothing store. Understanding motivations, preferences, and patterns of consumer behavior is key to market orientation and design effective marketing strategies that will meet customer expectations while increasing the competitive edge of clothing stores in the market. In the empirical part, we used a questionnaire to determine which is the most important factor influencing the purchasing decision of the customer, whether the choice of clothing is also influenced by trends or not, and what impact online stores have on physical stores and what respondents prefer to resort to.
Ključne besede:shopping behaviour, store, influencing factors, clothing, online store


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici