| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Avtomobilska fotografija v kontekstu vsebinskega marketinga : diplomsko delo
Avtorji:ID Matjašič, Marko (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Pucer, Matevž (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Matjasic_Marko_2024.pdf (4,79 MB)
MD5: E9E1CC59984CD85ECEB24CDB90C0057F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomsko delo se ukvarja s tematiko avtomobilske fotografije v kontekstu vsebinskega marketinga, kako ustvariti dobro avtomobilsko fotografijo ter kako fotografijo kot vsebinski marketing avtomobilskih podjetij implementirati v marketinški načrt. Poleg teoretičnega pregleda konceptov avtomobilske fotografije diplomsko delo vključuje tudi praktični del. Ta del obsega analizo avtomobilskih fotografij, ustvarjenih s strani dveh profesionalnih avtomobilskih fotografov. Namen analize je bil oceniti kakovost, kompozicijo, osvetlitev in druge pomembne vidike fotografij ter izluščiti ključne elemente, ki prispevajo k uspehu avtomobilskih posnetkov. Na podlagi te analize je bila izdelana tudi galerija avtomobilskih fotografij, ki je fotografski portfelj podjetja Tushek, saj predstavlja njihove avtomobilske izdelke in izkušnje. V okviru praktičnega dela tega diplomskega dela je podrobno predstavljen tudi postopek izdelave fotografij te galerije.
Ključne besede:digitalni marketing, vsebinski marketing, fotografija, avtomobilska fotografija.
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[M. Matjašič]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VII, 72 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-88014 Novo okno
UDK:77.034:791.641(043.2)
COBISS.SI-ID:195376387 Novo okno
Datum objave v DKUM:26.04.2024
Število ogledov:216
Število prenosov:17
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:05.04.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Automotive photography in the context of content marketing
Opis:The thesis addresses the intersection of automotive photography and content marketing, exploring techniques for creating compelling images and integrating them effectively into marketing strategies for automotive companies. In addition to providing a theoretical foundation in automotive photography concepts, the thesis incorporates practical analysis conducted on photographs by two professional automotive photographers. This analysis aims to evaluate various aspects of the images, such as quality, composition, and lighting, to uncover the key elements contributing to successful automotive shots. Based on these findings, a gallery of automotive photographs is curated, serving as the visual portfolio for Tushek company, showcasing their products and experiences. Furthermore, the thesis outlines the process of creating photographs for this gallery in detail, offering practical insights into automotive photography techniques.
Ključne besede:digital marketing, content marketing, photography, automotive photography.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici