| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Učinek vaje prostorskih pojmov in barv na jezikovni razvoj otrok v kombiniranem oddelku : diplomsko delo
Avtorji:ID Rader, Alja (Avtor)
ID Ropič Kop, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Rader_Alja_2024.pdf (2,03 MB)
MD5: C45E446E8A7C41256EC50FB195842258
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Pri diplomskem delu z naslovom Učinek vaje prostorskih pojmov in barv na jezikovni razvoj otrok v kombiniranem oddelku smo ugotavljali rabo in razumevanje prostorskih pojmov in poznavanje barv. V teoretičnem delu smo se osredotočili na govorni razvoj, pripovedovanje, dejavnike, ki vplivajo na govorni razvoj, ter razvoj prostorskih pojmov in barv. V empiričnem delu so prikazani in interpretirani podatki začetnega in končnega preverjanja. Sodelovali so otroci iz kombiniranega oddelka, stari so bili od dveh do štirih let. S preverjanji oziroma z raziskavo smo želeli ugotoviti, kako dobro otroci razumejo in uporabljajo prostorske pojme, kako starost vpliva na poznavanje prostorskih pojmov in barv, kakšno je njihovo poznavanje barv ter kakšen je napredek otrok med prvim in drugim preverjanjem. Preverjanji sta bili izvedeni v razmahu štirih mesecev. Obe preverjanji smo izvajali na enak način, vsi otroci so imeli enake pogoje, saj smo le tako pridobili pristne rezultate. S pridobljenimi rezultati, ki smo jih dobili pri otrocih starih od dveh do štirih let, so ti pokazali napredek med začetnim in končnim preverjanjem glede na rabo in razumevanje prostorskih pojmov ter poznavanja barv. Ugotovili smo, da je pri nekaterih otrocih napredek večji, pri nekaterih pa nekoliko manjši.
Ključne besede:jezikovni razvoj, prostorski pojmi in barve, kombinirani oddelek
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Rader]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 94 str., [7] str. pril.))
PID:20.500.12556/DKUM-87996 Novo okno
UDK:373.2:159.946.3-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:195319811 Novo okno
Datum objave v DKUM:14.05.2024
Število ogledov:58
Število prenosov:4
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.04.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The effect of practicing spatial concepts and colors on the language development of children in the combined department
Opis:In the diploma work entitled The Effect of Practicing Spatial Concepts and Colors on the Language Development of Children in the Combined Department, we determined the use and understanding of spatial concepts and knowledge of colors. In the theoretical part, we focused on speech development, storytelling, factors that influence speech development, and the development of spatial concepts and colors. The empirical part shows and interprets the data of the initial and final test. Children from the combined department that took part were between two and four years old. Through tests or research, we wanted to find out how well children understand and use spatial concepts, how age affects knowledge of spatial concepts and colors, what their knowledge of colors is like, and what progress children make between the first and second test. The two tests were carried out over a span of four months. We carried out both tests in the same way; all children had the same conditions, because this is the only way we obtained authentic results. Obtained results, which were obtained from children aged two to four, showed progress between the initial and final examination in terms of the use and understanding of spatial concepts and knowledge of colors. We have found that some children made more progress, while others made less progress.
Ključne besede:language development, spatial concepts and colors, combined department


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici