| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:A Survey on the State-of-the-Art and Future Trends of Multilevel Inverters in BEVs
Avtorji:ID Hren, Alenka (Avtor)
ID Truntič, Mitja (Avtor)
ID Mihalič, Franc (Avtor)
Datoteke:.pdf Hren-2023-A_Survey_on_the_State-of-the-Art_and.pdf (2,07 MB)
MD5: 5D3F818F53C358E269BCEFF66F778D49
 
URL https://www.mdpi.com/2079-9292/12/13/2993
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:All electric vehicles are the only way to decarbonize transport quickly and substantially. Although multilevel inverters have already been used in some transportation modes, they are rarely used in road transportation, especially in light-duty passenger BEVs. With the transition to a high 800-V DC link to extend the driving range and enable extreme fast charging, the possibility of using multilevel inverters in commercial light-duty passenger BEVs becomes feasible. Higher efficiency, higher power density, better waveform quality, lower switching frequency, the possibility of using low-rated switches, and inherent fault tolerance are known advantages of multilevel inverters that make them an efficient option for replacing 2-level inverters in high DC link passenger BEVs. This paper discusses high DC link voltage benefits in light-duty passenger BEVs, presents the state-of-the-art of different conventional multilevel inverter topologies used in BEVs, and compares them with conventional 2-level inverters from different aspects and limitations. Based on commercial upper-class passengers’ BEV data and a review of multilevel inverters on the market, future trends and possible research areas are identified.
Ključne besede:multilevel inverters, MLI, electric vehicle, EV, passengers’ battery electric vehicle, BEV, extreme fast charging, XFC, higher voltage batteries, WBG semiconductors
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Poslano v recenzijo:17.05.2023
Datum sprejetja članka:06.07.2023
Datum objave:07.07.2023
Založnik:MDPI
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 1-25
Številčenje:Letn. 12, Št. 13, št. članka 2993
PID:20.500.12556/DKUM-87732 Novo okno
UDK:621.3
COBISS.SI-ID:158156547 Novo okno
DOI:10.3390/electronics12132993 Novo okno
ISSN pri članku:2079-9292
Avtorske pravice:© 2023 by the authors
Datum objave v DKUM:26.03.2024
Število ogledov:273
Število prenosov:25
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Electronics
Skrajšan naslov:Electronics
Založnik:MDPI
ISSN:2079-9292
COBISS.SI-ID:523068953 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P2-0028
Naslov:Mehatronski sistemi

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:07.07.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pretvorniki, električna vozila, hitro polnjenje baterij, polprevodniki


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici