| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Primerjava različnih didaktičnih pristopov na usvajanje lokomotornih spretnosti mlajših otrok : diplomsko delo
Avtorji:ID Smeh, Iza (Avtor)
ID Marinšek, Miha (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Smeh_Iza_2024.pdf (2,21 MB)
MD5: 022491A2AF90659B5C376E979267C889
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V teoretičnem delu smo najprej predstavili razvoj otroka in nato dejavnike, ki nanj vplivajo. To so dednost, okolje in lastna aktivnost. Predstavili smo gibanje, gibalni razvoj in otrokov gibalni razvoj. Opisali smo temeljne gibalne spretnosti, kamor spadajo pedipulacije oziroma lokomocije, manipulacije in sestavljena gibanja. Vse tri smo podrobneje opisali. Na koncu smo opisali, kaj so didaktični pristopi in dva predstavili, in sicer neposredno usmerjanje otroka in usmerjanje preko igre, ki sta bila ključna v raziskavi diplomske naloge. Otroci so se preko teh dveh didaktičnih pristopov učili lokomotornih spretnosti (tek, prisunski poskoki naprej, poskoki po eni nogi, hopsanje, skok v daljino z mesta in prisunski poskoki v stran). Vse tri skupine otrok (eksperimentalna skupina 1, eksperimentalna skupina 2 in kontrolna skupina) smo posneli, ko so te naloge izvajali, in gibanja otrok ocenili s pomočjo merskega postopka TGMD-3. Snemanje smo ponovili trikrat, saj smo posneli začetno, vmesno in končno stanje. Rezultate smo nato analizirali in jih interpretirali. Glavni cilj diplomske naloge je bil ugotoviti, s katerim didaktičnim pristopom (neposredno usmerjanje ali usmerjanje preko igre) se otroci bolje naučijo ciljnega gibanja in kateri didaktični pristop jih je bolj motiviral. Skozi celotno raziskavo smo prišli do ugotovitve, da se otroci ciljnega gibanja bolje naučijo skozi igro, saj jih le-ta bolj motivira in je zanje bolj zanimiva.
Ključne besede:predšolski otroci, gibanje, temeljne gibalne spretnosti, lokomotorne spretnosti, didaktični pristopi, neposredno usmerjanje otrok, usmerjanje preko igre, TGMD-3
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[I. Smeh]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VI, 77 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-87719 Novo okno
UDK:373.2:796(043.2)
COBISS.SI-ID:196122115 Novo okno
Datum objave v DKUM:21.05.2024
Število ogledov:108
Število prenosov:18
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.03.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of different didactic approaches regarding acquisition of the locomotor skills in young children
Opis:In the theoretical part, we first introduce child development and then the factors that influence it. These are genetics, environment, and self-activity. We introduced movement, motor development, and the child's motor development. We described the basic movement skills, which include locomotion, manipulation, and complex movements. We have described all three in more detail. Finally, we described didactic approaches and presented two of them; direct guidance of the child and guidance through play, which were key in the research of the thesis. Children learned locomotor skills (running, hopping forward, hopping on one leg, skipping, standing long jump, and side stepping) through these two didactic approaches. . All three groups of children (experimental group 1, experimental group 2 and control group) were filmed performing these tasks and their movements were assessed using the TGMD-3 measurement procedure. The recording was repeated three times, recording the initial, intermediate and final condition. The results were then analyzed and interpreted. The main goal of the thesis was to determine which didactic approach (direct guidance or guidance through play) children learned better with and which didactic approach motivated them more. Throughout the research, we came to the conclusion that children learn the target movement better through play, as it motivates them more and is more interesting for them.
Ključne besede:preschool children, fundamental movement skills, locomotor skills, didactic approaches, direct guidance of children, guidance through play, TGMD-3


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici