| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Oskrbovalne verige znanja : smernice za zeleni in digitalni prehod
Avtorji:ID Obrecht, Matevž (Avtor)
ID Cvahte Ojsteršek, Tina (Avtor)
ID Čuček, Mateja (Avtor)
ID Fale, Martin (Avtor)
ID Orel Šanko, Nena (Avtor)
ID Vičič, Polona (Avtor)
ID Pavić, Lazar (Avtor)
ID Topolšek, Darja (Recenzent)
ID Potrč Obrecht, Tajda (Recenzent)
ID Forte, Mateja (Lektor)
ID Perša, Jan (Tehnični urednik)
ID Orel Šanko, Nena (Tehnični urednik)
ID Slomšek Šlamberger, Bojana (Avtor)
Datoteke:.pdf RAZ_Obrecht_Matevz_2024.pdf (5,18 MB)
MD5: D4545E5D3B1348D5B5C50F6A889FA010
 
URL https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/849
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Opis:Znanstvena monografija zajema najsodobnejše ugotovitve s področja trajnostnega razvoja in digitalizacije in njihovo aplikacijo na področje managementa v logistiki in oskrbovalnih verigah. Teoretični del monografije odpirajo poglavja, ki se nanašajo na pojasnitev osnovnih pojmov s področja trajnostnega razvoja, kot so cilji trajnostnega razvoja, okoljska politika, trajnostna proizvodnja in potrošnja, delitvena ekonomija, koncept odrasti in ekonomija blaginje. V nadaljevanju so predstavljeni najsodobnejši trendi s področja trajnosti in povezovanja področij digitalizacije s poudarkom na tem, kaj je aktualno in kaj mlajše generacije vidijo kot priložnosti za prioritetni razvoj. Teoretični del se zaključi s predstavitvijo kompetenčnih modelov s področja trajnosti in digitalizacije ter s predstavitvijo vseživljenjskega učenja kot rešitve za hitrejše pridobivanje znanj s področja trajnostnega razvoja in digitalizacije, saj je zaznano pomanjkanje teh znanj pri posameznikih, ki so končali formalno izobrazbo v času, ko sta trajnost in digitalizacija predstavljali obrobni tematiki in še nista bili tako vpeti v izobraževanje in prioritete logistike in oskrbovalnih verig. Raziskovalni del monografije se začne s predstavitvijo vključenosti trajnostnega razvija v obstoječi zakonodajni okvir. V nadaljevanju so predstavljeni rezultati vključenosti trajnostnih in digitalnih kompetenc v slovenske visokošolske programe in analiza prekrivanja le teh. Ključni raziskovalni del pa predstavljajo rezultati kvantitativne raziskave, ki se nanašajo na identifikacijo nujno potrebnih znanj, spretnosti in veščin s področja trajnostnega razvoja in digitalizacije v logistiki in oskrbovalnih verig, za nemoten hkratni zeleni in digitalni prehod v družbo 5.0. ter razlike v ključnih prioritetnih področjih, ki jih zaznavamo med gospodarstvom, mladimi in akademiki.
Ključne besede:trajnostni razvoj, digitalizacija, oskrbovalne verige, vseživljenjsko učenje, zeleni in digitalni prehod
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:166 str., [2] str. pril.
PID:20.500.12556/DKUM-87710 Novo okno
ISBN:978-961-286-841-3
UDK:658.7:004:502.131.1
COBISS.SI-ID:189076995 Novo okno
DOI:10.18690/um.fl.2.2024 Novo okno
Datum objave v DKUM:25.03.2024
Število ogledov:411
Število prenosov:100
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:Drugi - Drug financer ali več financerjev
Program financ.:Republika Slovenija, Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije.
Številka projekta:3330-22-3519
Naslov:Vzpostavitev okolja za izobraževanje zelene in digitalne logistike ter oskrbovalnih verig
Akronim:NOO

Financer:EC - European Commission
Program financ.:The European Union-Next Generation EU
Številka projekta:3330-22-3519
Naslov:Establishing an environment for education in green and digital logistics and supply chains
Akronim:NOO

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:25.03.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Knowledge supply chains : enhancing wisdom of green and digital transition
Opis:The scientific monograph presents the latest findings in the fields of sustainable development and digitalization and applies them to the management of logistics and supply chains. The theoretical part of the monograph opens with chapters that elucidate fundamental concepts in sustainable development, such as sustainable development goals, environmental policy, sustainable production and consumption, the sharing economy, the concept of degrowth and the economy of wellbeing. Next, it discusses the most recent trends in sustainability and the integration of digitalization, whereby the focus is on what is trending and what younger generations perceive as opportunities for priority development. The theoretical section concludes with the presentation of competency models for sustainability and digitalization and the introduction of lifelong learning as a tool for a faster acquisition of knowledge in the areas of sustainable development and digitalization. The latter has been proposed in response to the perceived lack of sustainability and digital skills among individuals who completed formal education at a time when sustainability and digitalization were peripheral topics inadequately integrated into education and the priorities of logistics and supply chains. The research part of the monograph begins by examining the incorporation of sustainable development into the existing legislative framework. Following this, the results of the analysis of the integration of sustainable and digital competencies into Slovenian higher education programmes are presented, along with the results of the analysis of their overlap. The key research output is information obtained from the results of a quantitative study identifying the essential knowledge, skills and abilities needed for the successful simultaneous green and digital transition to Society 5.0 in logistics and supply chains. Additionally, the perceived differences between the economic sector, students and academics in key priority areas are explored.
Ključne besede:sustainable development, digitalization, supply chains, lifelong learning, green and digital transition


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici