Naslov: | Oskrbovalne verige znanja : smernice za zeleni in digitalni prehod |
---|
Avtorji: | ID Obrecht, Matevž (Avtor) ID Cvahte Ojsteršek, Tina (Avtor) ID Čuček, Mateja (Avtor) ID Fale, Martin (Avtor) ID Orel Šanko, Nena (Avtor) ID Vičič, Polona (Avtor) ID Pavić, Lazar (Avtor) ID Topolšek, Darja (Recenzent) ID Potrč Obrecht, Tajda (Recenzent) ID Forte, Mateja (Lektor) ID Perša, Jan (Tehnični urednik) ID Orel Šanko, Nena (Tehnični urednik) ID Slomšek Šlamberger, Bojana (Avtor) |
Datoteke: | RAZ_Obrecht_Matevz_2024.pdf (5,18 MB) MD5: D4545E5D3B1348D5B5C50F6A889FA010
https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/849
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Neznano |
---|
Organizacija: | FL - Fakulteta za logistiko UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
|
---|
Opis: | Znanstvena monografija zajema najsodobnejše ugotovitve s področja trajnostnega razvoja in digitalizacije in njihovo aplikacijo na področje managementa v logistiki in oskrbovalnih verigah. Teoretični del monografije odpirajo poglavja, ki se nanašajo na pojasnitev osnovnih pojmov s področja trajnostnega razvoja, kot so cilji trajnostnega razvoja, okoljska politika, trajnostna proizvodnja in potrošnja, delitvena ekonomija, koncept odrasti in ekonomija blaginje. V nadaljevanju so predstavljeni najsodobnejši trendi s področja trajnosti in povezovanja področij digitalizacije s poudarkom na tem, kaj je aktualno in kaj mlajše generacije vidijo kot priložnosti za prioritetni razvoj. Teoretični del se zaključi s predstavitvijo kompetenčnih modelov s področja trajnosti in digitalizacije ter s predstavitvijo vseživljenjskega učenja kot rešitve za hitrejše pridobivanje znanj s področja trajnostnega razvoja in digitalizacije, saj je zaznano pomanjkanje teh znanj pri posameznikih, ki so končali formalno izobrazbo v času, ko sta trajnost in digitalizacija predstavljali obrobni tematiki in še nista bili tako vpeti v izobraževanje in prioritete logistike in oskrbovalnih verig. Raziskovalni del monografije se začne s predstavitvijo vključenosti trajnostnega razvija v obstoječi zakonodajni okvir. V nadaljevanju so predstavljeni rezultati vključenosti trajnostnih in digitalnih kompetenc v slovenske visokošolske programe in analiza prekrivanja le teh. Ključni raziskovalni del pa predstavljajo rezultati kvantitativne raziskave, ki se nanašajo na identifikacijo nujno potrebnih znanj, spretnosti in veščin s področja trajnostnega razvoja in digitalizacije v logistiki in oskrbovalnih verig, za nemoten hkratni zeleni in digitalni prehod v družbo 5.0. ter razlike v ključnih prioritetnih področjih, ki jih zaznavamo med gospodarstvom, mladimi in akademiki. |
---|
Ključne besede: | trajnostni razvoj, digitalizacija, oskrbovalne verige, vseživljenjsko učenje, zeleni in digitalni prehod |
---|
Status publikacije: | Objavljeno |
---|
Verzija publikacije: | Objavljena publikacija |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Kraj izvedbe: | Maribor |
---|
Založnik: | Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba |
---|
Leto izida: | 2024 |
---|
Leto izvedbe: | 2024 |
---|
Št. strani: | 166 str., [2] str. pril. |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-87710  |
---|
ISBN: | 978-961-286-841-3 |
---|
UDK: | 658.7:004:502.131.1 |
---|
COBISS.SI-ID: | 189076995  |
---|
DOI: | 10.18690/um.fl.2.2024  |
---|
Datum objave v DKUM: | 25.03.2024 |
---|
Število ogledov: | 411 |
---|
Število prenosov: | 100 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | Ostalo
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |