| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Podjetniški kapital in poslovne priložnosti kot ključni dejavniki rasti podjetja
Avtorji:ID Šćekić, Milica (Avtor)
ID Širec, Karin (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Scekic_Milica_2024.pdf (935,87 KB)
MD5: FC84C14EB11CFDC0223A759A98E48EAD
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Kombinacija poslovnih priložnosti in podjetnikovega kapitala omogoča podjetju, da se prilagaja in uspeva na spreminjajočem se trgu, hkrati pa mu pomaga, da se izogne pastem nepričakovanih poslovnih izzivov. Podjetnikov kapital in poslovna priložnost sta ključna dejavnika rasti podjetja, saj omogočata ustvarjanje in izkoriščanje novih poslovnih potencialov. Podjetnikov kapital je ključen za začetno financiranje podjetja, zagotavljanje sredstev za nadaljnjo rast ter obstoj podjetja na trgu. Poleg tega, poslovne priložnosti predstavljajo potencialne tržne niše ali inovativne ideje, ki lahko privedejo do hitrejše širitve podjetja. Skupaj tvorita pomembno orodje, ki podjetju omogoča ustvarjanje konkurenčne prednosti in doseganje želenih ciljev rasti. Z poudarkom na teoretičnih konceptih in empiričnih študijah je naloga analizirala kako so podjetniki prepoznavali, izkoriščali in izkazovali svoj kapital v korist rasti podjetja, ter kakšen vpliv so imele poslovne priložnosti na podjetnikov kapital in obratno. Na podlagi celovite analize magistrska naloga prispeva k boljšemu razumevanju povezave med poslovnimi priložnostmi, podjetniškim kapitalom ter ponuja smernice za uspešno izkoriščanje teh dejavnikov kot gonilo trajnostne rasti podjetja.
Ključne besede:podjetnik, poslovne priložnosti, rast, podjetniški proces, človeški kapital, socialni kapital, finančni kapital
Kraj izida:Maribor
Založnik:M. Šćekić
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-87654 Novo okno
UDK:005.412
COBISS.SI-ID:196112131 Novo okno
Datum objave v DKUM:21.05.2024
Število ogledov:184
Število prenosov:46
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.03.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Entrepreneurial capital and business opportunities as key factors in company growth
Opis:The combination of business opportunities and entrepreneurial capital allows a company to adapt and thrive in a changing market, while helping them avoid the pitfalls of unexpected business challenges. Entrepreneurial capital and business opportunities are key factors in a company's growth, enabling it to create and exploit new business potential. Entrepreneurs' capital is key to the initial financing of a business and to providing the means for further growth and existence on the market. In addition, business opportunities represent potential niche markets or innovative ideas that can lead to faster business expansion. Together, they form an important tool that enables a company to create a competitive advantage and achieve its desired growth objectives. By focusing on theoretical concepts and empirical studies, the thesis is analysing how entrepreneurs identify, exploit and demonstrate their capital to the benefit of the firm's growth, and what impact business opportunities have on the entrepreneur's capital and vice versa. Based on a comprehensive analysis, the thesis has a huge contribution to a better understanding of the link between business opportunities, entrepreneurial capital, and offer guidelines for successfully exploiting these factors as drivers of sustainable firm growth.
Ključne besede:entrepreneur, business opportunities, firm growth, entrepreneurial process, human capital, social capital, financial capital


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici