| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv situacijskih dejavnikov na obseg prodaje v trgovini Židana marela Kranjska Gora
Avtorji:ID Zajc, Ines (Avtor)
ID Ferjan, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Zajc_Ines_2024.pdf (3,13 MB)
MD5: 8254845CC0D78F38E24372479AB5B31D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Cilj diplomskega dela je ugotoviti, kakšen in kolikšen vpliv imajo situacijski dejavniki na obseg prodaje v trgovini Židana marela v Kranjski Gori. Predmet raziskovanja so bile nakupne navade potrošnikov trgovine Židana marela v Kranjski Gori v času nepričakovane epidemije covida-19, kjer smo skušali ugotoviti, ali so se nakupne navade potrošnikov spremenile in v kolikšni in kakšni meri so vplivale na poslovanje. Za pridobitev kar največ podatkov o nakupnih navadah in vplivu na poslovanje smo v okviru diplomskega dela analizirali podatke dveh anketnih vprašalnikov v različnih situacijskih obdobjih, intervjuja z lastnico trgovine ter izkazov poslovnega izida. Za odgovore na naša raziskovalna vprašanja smo pridobljene podatke preverili z opisno statistiko in Hi kvadrat preizkusom enake verjetnosti. Raziskava je pokazala, da epidemija covida-19 ni neposredno spremenila poslovnega modela trgovine Židana marela v popolno spletno prodajo. Kljub temu so se pojavile prilagoditve glede na razmere, kot je delna uvedba spletnega nakupovanja. Diplomsko delo nam je dalo vpogled v to, da ohranitev in izboljšanje poslovanja nista bila dosežena izključno s prehodom na spletno prodajo, ampak bolj z nenehnim prilagajanjem in pristopom, ki je vključeval tako klasično trgovinsko kot spletno prisotnost.
Ključne besede:situacijski dejavniki, vpliv na obseg prodaje, neposredna prodaja, spletna prodaja, spremenjene nakupne navade
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-87187 Novo okno
COBISS.SI-ID:192714499 Novo okno
Datum objave v DKUM:16.04.2024
Število ogledov:215
Število prenosov:15
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.03.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influence of situational factors on the volume of sales in Židana marela Kranjska Gora
Opis:The goal of the bachelor’s thesis is to determine the nature and extent of the impact of situational factors on the sales volume at the Židana marela store in Kranjska Gora. The research focused on the shopping habits of consumers at the Židana marela store in Kranjska Gora during the unexpected epidemic of COVID-19. The goal was to ascertain whether consumer shopping habits changed, to what extent, and how these changes affected the business. To gather the maximum amount of data on shopping habits and their impact on business, the thesis analyzed data from two survey questionnaires conducted during different situational periods, an interview with the store owner, and analyses of financial statements. To answer our research questions, we validated the acquired data using descriptive statistics and the Chi-square test of equal probability. The study revealed that the COVID-19 epidemic did not directly transform the business model of the Židana marela store into a fully online sales platform. Nevertheless, adaptations were made in response to the circumstances, such as the partial introduction of online shopping. The thesis provided insights that maintaining and improving business performance were not achieved solely by transitioning to online sales but rather through continuous adaptation and an approach that encompassed both traditional and online presence in retail.
Ključne besede:situational factors, impact on sales volume, personal sales, online sales, altered buying habits


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici