| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Generiranje 3D svetov s proceduralnimi algoritmi
Avtorji:ID Krivec Cvetkovič, Jan (Avtor)
ID Črepinšek, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Krivec_Cvetkovic_Jan_2024.pdf (2,61 MB)
MD5: 77632FC8DF39EEAECD5F4B3A6468516E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu raziskujemo različne metode za generiranje 3D-svetov. Na začetku se osredotočamo na pomembnost in zgodovino proceduralnega generiranja. Opišemo različne priljubljene algoritme in pristope v sklopu proceduralnega ustvarjanja svetov. Dodatno tudi podrobneje razložimo algoritme, uporabljene v svoji implementaciji. Zatem predstavimo svoj program za generiranje 3D-svetov, narejen v Unityju. Osredotočimo se na korake in pristope za generiranje biomov, višinskih zemljevidov, vasi in postavitev objektov na terenu. Ob koncu pridobljene rezultate analiziramo in predlagamo potencialne izboljšave za prihodnja dela.
Ključne besede:proceduralno generiranje, Perlinov šum, Voronojev diagram
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-87178 Novo okno
Datum objave v DKUM:08.08.2024
Število ogledov:213
Število prenosov:34
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo, vendar uporabniki ne rabijo upravljati materialnih avtorskih pravic na izpeljanih delih z enako licenco.
Začetek licenciranja:29.02.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:3D world generation with procedural algorithms
Opis:In this thesis we research various methods for generating 3D worlds. We first take a look at the importance and history of procedural generation. We describe different popular algorithms and approaches for the procedural creation of worlds. In greater detail we explain the algorithms specifically used in out implementation. Afterwards we present our program for generating 3D worlds, created in Unity. We focus on our steps and approaches for generating biomes, heightmaps, villages and the placement of objects on terrain. Finally we analize our results and propose potential improvements for future works.
Ključne besede:procedural generation, Perlin noise, Voronoi diagram


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici