| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Učinek poslušanja literarnih besedil na otrokovo ustvarjalno pripovedovanje : diplomsko delo
Avtorji:ID Krivec, Dijana (Avtor)
ID Ropič Kop, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Krivec_Dijana_2024.pdf (2,06 MB)
MD5: 64AE19BBFC077C5172F747D8F289325E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu Učinek poslušanja literarnih besedil na otrokovo ustvarjalno pripovedovanje smo raziskovali, kakšen vpliv ima prebiranje literarnih del na otrokovo besedišče in ustvarjalno pripovedovanje v obdobju šestih mesecev oz. petnajstih srečanj. V teoretičnem delu diplomskega dela smo se osredotočili na mišljenje in govor, zgodnji govorni razvoj in kasnejši govorni razvoj. Opredelili smo pripovedovanje, rabo stavkov, besedni zaklad otrok, rabo slovnice in kakšna sta otroška domišljija ter ustvarjalnost. Podrobneje smo opredelili, kakšna je vloga odraslega, kako na otroka vpliva književna didaktika in kako lahko odrasla oseba spodbuja otrokovo domišljijo ter ustvarjalnost. V empiričnem delu smo interpretirali ter prikazali rezultate pridobljene raziskave oz. rezultate dveh preverjanj. Izpeljali smo dva preverjanja, in sicer začetno in končno, medtem pa smo načrtovali 15 dejavnosti, ki pokrivajo vsa področja kurikula. Otrokom smo v teh 15 srečanjih načrtno prebirali najrazličnejša izbrana literarna dela in izvajali dejavnosti, ki spodbujajo govor. V tem obdobju smo opazili ogromen napredek pri otrocih. Povečala sta se besedni zaklad in raba elementov ustvarjalnega pripovedovanja.
Ključne besede:govorjenje, pripovedovanje, ustvarjalnost, domišljija, vloga odraslega
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[D. Krivec]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 81 str., [2] str. pril.))
PID:20.500.12556/DKUM-87177 Novo okno
UDK:373.2:159.946.3:808.543(043.2)
COBISS.SI-ID:190401027 Novo okno
Datum objave v DKUM:26.03.2024
Število ogledov:271
Število prenosov:75
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:29.02.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Effect of Listening to Literary Texts on Child's Creative Storytelling
Opis:In thesis The Effect of Listening to Literary Texts on Children’s Creative Storytelling, we explored what effect reading literary texts has on child’s vocabulary and creative storytelling over a period of six months or fifteen meetings. In the theoretical part of the thesis, we focused on mindset and speech, early speech development and later speech development. We defined storytelling, use of sentences, children’s vocabulary, use of grammar and what children’s imagination and creativity are like. In more detail we defined what is adult’s role, how a child is influenced by literary didactics and how an adult can stimulate a child’s imagination and creativity. In the empirical part, we interpreted and presented the results of the obtained research or the results of two checks. We carried out two checks, the initial and the final one. In the meantime, we planned 15 activities covering all areas of the curriculum. In these 15 meetings, we systematically read a wide variety of selected literary works to the children and carried out activities that encourage speech. During this period, we have seen tremendous progress in children. Vocabulary and use of elements of creative storytelling increased.
Ključne besede:speaking, storytelling, creativity, imagination, adult role


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici