| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Krizni management v času Covid-19 v UKC Ljubljana : diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Varnost in policijsko delo
Avtorji:ID Štupica, Nina (Avtor)
ID Lobnikar, Branko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Stupica_Nina_2024.pdf (1,69 MB)
MD5: B0C51114271B98B2832870FB06D1C587
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FVV - Fakulteta za varnostne vede
Opis:Izbruh epidemije COVID-19 v Sloveniji je prinesel veliko novosti in prilagajanja tako imenovanim izrednim razmeram, še posebej je moral delovanje prilagoditi Univerzitetni klinični center Ljubljana (v nadaljevanju UKC Ljubljana), ki je največja zdravstvena ustanova v Sloveniji. Gre za hitro prenosljiv virus, ki povzroča bolezen COVID-19, ta pa lahko pomeni katastrofalne posledice za posameznike kot tudi za delovanje podjetij in drugih organizacij. Z izbruhom epidemije je bilo potrebno v zelo kratkem času sprejeti pomembne odločitve oziroma ukrepe za boj zoper širjenju virusa med zaposlenimi in še posebej med pacienti ter omogočati čim bolj nemoteno delovanje zdravstva, saj se zdravstvena dejavnost ni mogla povsem ustaviti, kot so to lahko naredila druga podjetja. Je pa bilo odloženih veliko nenujnih dejavnosti v tem času do ponovne vzpostavitve “normalnega” stanja. Prišlo je torej do krize delovanja, zato so morali biti vzpostavljeni pogoji za krizno vodenje UKC Ljubljana. Skozi strokovno literaturo poskušamo ugotoviti, kako krizni management deluje v podjetju oziroma organizaciji in kako to impliciramo v podjetje, ki ima primarno zdravstveno dejavnost (neprofitno). Od začetka epidemije do danes je minilo precej časa in skozi časovnico tega obdobja lahko spremljamo, kako smo z boljšim razumevanjem bolezni ter s preteklimi odločitvami vplivali na efektivnost zaustavitve širjenja virusa COVID-19 ter hkrati zagotavljali delovanje zdravstvenega sistema tudi na drugih področjih zdravstvene oskrbe prebivalstva. Na podlagi sprotnega učenja in ugotavljanja ustreznosti sprejetih ukrepov se lahko, v primeru ponovnega izbruha ali podobnega kriznega stanja, še bolje pripravimo na zahtevne in hitre odločitve. S tem lahko zagotavljamo dober krizni management, ki je ključen za delovanje tudi neprofitnega podjetja. V diplomskem delu lahko primerjamo, kako se je krizni management spreminjal in kateri ukrepi, poleg že obstoječih, načrtovanih za primer epidemije gripe, so se spreminjali in izboljševali.
Ključne besede:krizni management, epidemije, Covid-19, UKC Ljubljana, diplomske naloge
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:N. Štupica
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:VIII f., 72 str.
PID:20.500.12556/DKUM-87148 Novo okno
UDK:005.934:616-036.21(043.2)
COBISS.SI-ID:198034947 Novo okno
Datum objave v DKUM:06.06.2024
Število ogledov:176
Število prenosov:37
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FVV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:23.02.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Crisis management during COVID-19 in UMC Ljubljana
Opis:The outbreak of epidemic of COVID-19 in Slovenia brought a lot of innovation and adapting to, so called, emergency situations. University Medical Center Ljubljana (later on UMC Ljubljana) was especially obligated to adapt the running of the organization because it is the biggest health care institution in Slovenia. The virus was spreading fast and it can also bring catastrophic consequences as well to every individual as to the companies and organizations. With the outbreak it was important to take important decisions in very short time. Especially the actions against spreading the virus among employees and also among patients being hospitalized in UMC Ljubljana. It is also important to intent to allow undisturbed running of the healthcare facility, because it cannot be stopped like other companies were able or forced to. But albeit some non-urgent procedures were stopped or postponed until the establishment of “normal” conditions. Through the literature we are trying to determine how crisis management is working in a company or organization and how to implement that in an organization with primary activity is healthcare (non-profit company). From the start of epidemic to this day, it has been a lot of time and through this timeline we can evaluate, with the better knowledge of the virus, the actions taken. Learning from it and acknowledging rightfulness of taking those actions, we can be better prepared and react fast in case of another outburst of crisis situations. This is what is called a good crisis management. In this thesis we can see the changing of crisis management and actions taken in case of COVID-19 - how they developed and changed from those we already had for flue situation.
Ključne besede:COVID-19, crisis management, UMC Ljubljana, crisis situation, crisis, epidemic, crisis situation, Sars-cov-2, viruses


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici