| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza igre in učenja na prostem z elementi tvegane igre : diplomsko delo
Avtorji:ID Ocepek, Eva (Avtor)
ID Marinšek, Miha (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Ocepek_Eva_2024.pdf (1,15 MB)
MD5: 7FC999FE447F07C1547EAABFF927C949
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu bomo predstavili pomen preživljanja časa na prostem, prav tako pa se bomo oprli tudi na tvegano igro, ki otrokom omogoča pridobivanje ključnih spretnosti in izkušenj. V teoretičnem delu bomo na podlagi različnih avtorjev raziskali igro in učenje na prostem v naravnem okolju in na igrišču, vlogo vzgojitelja, igre ob različnih letnih časih in vremenu, kakšne ovire se na prostem pojavljajo ter kako igra vpliva na gibalni razvoj. Osredotočili pa bi se tudi na tvegano igro, njen pomen, kategorije, vlogo vzgojitelja ter varnost in vzroke za morebitne poškodbe. V empiričnem delu pa bomo predstavili podatke, ki smo jih pridobili z anketnim vprašalnikom ter primerjali dobljene informacije z že opravljeno raziskavo Kosa in Jermana (2013). Poleg primerjave podatkov pa bomo z anketnim vprašalnikom preverili tudi mnenja slovenskih vzgojiteljev o tvegani igri. Pri anketnem vprašalniku je sodelovalo 139 vzgojiteljev/ic in pomočnikov/ic vzgojiteljev/ic z območja celotne Slovenije. Na podlagi anketnega vprašalnika lahko ugotovimo, da anketiranci prepoznajo vrednost preživljanja časa v naravnem okolju, kar kaže na ozaveščenost o pomembnosti naravnih izkušenj za otroke. Prav tako pa se opazi razumevanje pomena in koristi tvegane igre za razvoj otrok in hkrati potrebo po ustvarjanju varnega okolja za tovrstno igro.
Ključne besede:predšolski otrok, otroško igrišče, naravno okolje, tvegana igra, vloga vzgojitelja
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[E. Ocepek]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 55 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-87058 Novo okno
UDK:373.2:796(043.2)
COBISS.SI-ID:190266371 Novo okno
Datum objave v DKUM:26.03.2024
Število ogledov:350
Število prenosov:94
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.02.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of outdoor play and outdoor learning with elements of risky play
Opis:In this thesis, we will present the importance of spending time outdoors with a special focus on risky play, which enables children to acquire key skills and experiences. In the theoretical part, based on studies by various authors, we will explore outdoor play and outdoor learning in natural environments and on playgrounds, the role of educators, play in different seasons and weather conditions, as well as the obstacles encountered outdoors and how this type of play affects motor development. We will also concentrate on risky play, its significance, categories, the role of educators, safety, and the causes of potential injuries. In the empirical part, we will present data obtained through a questionnaire and compare the information with a previous study by Kos and Jerman (2013). In addition to data comparison, we will use the questionnaire to evaluate the opinions of Slovenian educators on risky play. A total of 139 educators and assistant educators from across Slovenia participated in the questionnaire. Based on it, we can conclude that respondents recognize the value of spending time in nature, which indicates an awareness of the importance of natural experiences for children. Furthermore, among them there is a general understanding of the significance and benefits of risky play for children's development, as well as the need to create a safe environment for such play.
Ključne besede:preschool child, playground, natural environment, risky play, role of educator


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici