| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vloga interesnih dejavnosti pri vključevanju otrok priseljencev v šolsko in širše družbeno okolje : magistrsko delo
Avtorji:ID Povalej, Urška (Avtor)
ID Zurc, Joca (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Povalej_Urska_2024.pdf (1,17 MB)
MD5: 100B662FA815976F24B90ADABF33EF4E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Temeljni namen magistrskega dela je bil ugotoviti, kakšen vpliv imajo interesne dejavnosti pri vključevanju učencev priseljencev iz Ukrajine v šolsko in širše družbeno okolje ter na njihovo učno uspešnost. V teoretičnem delu magistrskega dela se osredotočimo na socialno izključenost in vključenost učencev priseljencev ter vlogo interesnih dejavnosti pri vključevanju učencev priseljencev v večinsko družbo. Empirični del magistrskega dela temelji na kvalitativni raziskavi, v katero so bili vključeni učenci od 2. do 7. razreda štirih zasavskih osnovnih šol ter treh osnovnih šol v Dravinjski dolini in njeni okolici. Podatke smo pridobili s pomočjo delno strukturiranega intervjuja. Intervjuvani učenci so se najpogosteje odločali za zunajšolske interesne dejavnosti, pri čemer so prevladovale športne dejavnosti. Primarni razlog za vključitev vanje je bil pri vseh njihov lastni interes. Lastna motiviranost in spodbudno okolje pa pozitivno prispevata k njihovemu učnemu uspehu. V raziskavi smo ugotovili, da imajo intervjuvani učenci podobne izkušnje in poglede na vključevanje - tako v interesne dejavnosti kot v novo okolje. Na osnovi pridobljenih odgovorov smo zaključili, da imajo interesne dejavnosti veliko vlogo pri širjenju socialne mreže, medtem ko osrednji prostor socializacije in vključevanja v družbo intervjuvanim učencem predstavlja šola, še posebej njihov matični razred, kjer preživijo največ časa in kjer imajo največji krog prijateljev.
Ključne besede:učenci priseljenci, interesne dejavnosti, vključevanje, Ukrajina
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:U. Povalej
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 94 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-86974 Novo okno
UDK:37.091.2-054.6(477)(043.2)
COBISS.SI-ID:191317251 Novo okno
Datum objave v DKUM:04.04.2024
Število ogledov:113
Število prenosov:15
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:01.02.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of extracurricular activities in the integration of immigrant children into the school and wider social environment
Opis:The main purpose of this master’s thesis is to find out the role that extracurricular activities play in the integration of immigrant pupils from Ukraine into the school and wider social environment and on their school performance. In the theoretical part, we focus on the social exclusion and inclusion of immigrant pupils and the role of interest activities in the integration of immigrant pupils into the society. The empirical part of the master’s thesis is based on a qualitative research, in which pupils from the 2nd to the 7th grade of four primary schools in Zasavje region and three primary schools in the Dravinja valley and its surroundings were involved. We obtained the data with the help of semi-structured interviews. Interviewed pupils chose extracurricular activities that are not organised by school the most frequently within which sports activities were dominated. Self-interest was their primary reason for joining the activities as well as their own interest and encouraging environment contribute positively to their school performance. We conclude that extracurricular activities play a large role in the expansion of the social network for interviewed children, while school is the central place of their socialization and integration into society. Especially their home class, where they spend the most of their time and where they have the largest circle of friends.
Ključne besede:immigrant pupils, extracurricular activities, integration, Ukraine


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici