| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Razvoj in uporaba spletne aplikacije pri pouku v osnovni šoli : magistrsko delo
Avtorji:ID Huter, Matjaž (Avtor)
ID Aberšek, Boris (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Muškinja, Nenad (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Huter_Matjaz_2024.pdf (7,42 MB)
MD5: 0D24693CCB2891DD808BF757520A4755
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:V današnjem času je uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) v izobraževalnem procesu neizogibna. Poleg tradicionalnega načina poučevanja in učenja poznamo še razne sodobne pristope, ki aktivnost učnega procesa prenesejo na učenca. Pri teh pristopih je IKT aktivno vključen v učni proces in pripravo e-učnih gradiv. V delu smo želeli razviti enostavni model izdelovanja e-učnih gradiv, ki bi ga lahko uporabljal vsak učitelj za svoje specifične vsebine, in preveriti, ali je možno izdelati spletno aplikacijo v obliki e-učnega gradiva brez poznavanja programskih jezikov, sistemov za upravljanje vsebin, grafičnih orodij ter poznavanj spletnih strežnikov. V delu smo najprej preučili teoretična izhodišča glede učenja, uporabe e-gradiv, učnih pristopov in uporabnosti programskih orodij. Nato smo e-učno gradivo tudi izdelali. V našem primeru je to e-učno gradivo v obliki spletne aplikacije, ki smo jo oblikovali z uporabo le dveh za uporabnika prijaznih orodij; to sta Adobe Animate in Hot Potatoes. V delu smo potrdili in dokazali, da je izdelava spletne aplikacije možna. Za narejeno spletno aplikacijo smo nato razvili didaktične modele, da bi se lahko uporabljali v sodobnejših učnih pristopih. Prikazan je predlog uporabe pri obrnjenem učenju, mikroučenju in problemskem pouku.
Ključne besede:e-učno gradivo, spletna aplikacija, animacija, elektrotehnika, didaktika tehnike
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[M. Huter]
Leto izida:2024
Št. strani:XIII, 118 f.
PID:20.500.12556/DKUM-86966 Novo okno
UDK:37.091.33:62(043.2)
COBISS.SI-ID:186788099 Novo okno
Datum objave v DKUM:26.02.2024
Število ogledov:219
Število prenosov:11
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:01.02.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Developong and using a web application in the primary school classroom
Opis:The use of information and communication technology (ICT) in the educational process is inevitable nowadays. In addition to the traditional teaching and learning methods, various modern approaches transfer the activity of the learning process to the learner. In these approaches, ICT is actively involved in the learning process and preparation of e-learning materials. In the thesis we wanted to develop a model for the production of e-learning materials that would be easy to produce and that each teacher could create it to use it for his/her specific content, and to check whether it is possible to produce a web application in the form of e-learning materials without knowledge of programming languages, content management systems, graphical tools and web servers. In the present thesis, we first examined the theoretical background of learning, the use of e-materials, learning approaches and the usability of software tools. In the second part, we produced the e-learning material. The e-learning material is a web application we designed using two user-friendly tools: Adobe Animate and Hot Potatoes. In the thesis, we have confirmed and demonstrated that it is possible to develop such an application. Then we developed didactical models so that we could use it in modern learning approaches. A proposal for its use in flipped learning, microlearning and problem-based learning is presented.
Ključne besede:e-learning material, web application, animation, electrical engineering, didactics of technology


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici