Naslov: | Razvoj računalniške igre Planes v ogrodju libGDX z uporabo razširitve KTX : diplomsko delo |
---|
Avtorji: | ID Đaković, Jure (Avtor) ID Črepinšek, Matej (Mentor) Več o mentorju...  ID Moravec, Matej (Komentor) |
Datoteke: | UN_Dakovic_Jure_2024.pdf (1,86 MB) MD5: 7BC692AF592336BE94D0895361656A62
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
|
---|
Opis: | V diplomskem delu so predstavljene platformne igre in razvoj iger v ogrodju libGDX s pomočjo razširitve KTX. V uvodu diplomskega dela je najprej na splošno predstavljen žanr platformnih iger od začetkov do današnjih trendov. Sledi predstavitev ogrodja libGDX in njegovih prednosti. V nadaljevanju je na kratko predstavljen programski jezik Kotlin in nekoliko podrobneje moduli iz razširitve KTX. Na praktičnem primeru igre Planes je prikazano, kako lahko z uporabo programskega jezika Kotlin razvoj 2D platformnih iger poteka na bolj učinkovit način. V zaključku so opisane razlike med razvojem iger v razširitvi KTX in ogrodju libGDX. |
---|
Ključne besede: | libGDX, KTX, Java, Kotlin, računalniška igra |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Kraj izvedbe: | Maribor |
---|
Založnik: | [J. Đaković] |
---|
Leto izida: | 2024 |
---|
Št. strani: | 1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 42 f.)) |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-86877  |
---|
UDK: | 004.96(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 202204931  |
---|
Datum objave v DKUM: | 04.06.2024 |
---|
Število ogledov: | 273 |
---|
Število prenosov: | 46 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | KTFMB - FERI
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |