| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Razvoj računalniške igre Planes v ogrodju libGDX z uporabo razširitve KTX
Avtorji:ID Đaković, Jure (Avtor)
ID Črepinšek, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Moravec, Matej (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Dakovic_Jure_2024.pdf (1,86 MB)
MD5: 7BC692AF592336BE94D0895361656A62
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu so predstavljene platformne igre in razvoj iger v ogrodju libGDX s pomočjo razširitve KTX. V uvodu diplomskega dela je najprej na splošno predstavljen žanr platformnih iger od začetkov do današnjih trendov. Sledi predstavitev ogrodja libGDX in njegovih prednosti. V nadaljevanju je na kratko predstavljen programski jezik Kotlin in nekoliko podrobneje moduli iz razširitve KTX. Na praktičnem primeru igre Planes je prikazano, kako lahko z uporabo programskega jezika Kotlin razvoj 2D platformnih iger poteka na bolj učinkovit način. V zaključku so opisane razlike med razvojem iger v razširitvi KTX in ogrodju libGDX.
Ključne besede:libGDX, KTX, Java, Kotlin, računalniška igra
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/DKUM-86877 Novo okno
Datum objave v DKUM:04.06.2024
Število ogledov:87
Število prenosov:8
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.01.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development the Planes computer game in libGDX using the KTX extension
Opis:The thesis presents platform games and game development in the libGDX framework with the help of the KTX extension. In the introduction, the platform game genre is presented in general, from its beginnings to current trends. This is followed by a presentation of the libGDX framework and its advantages. Moreover, the Kotlin programming language is briefly presented, and the modules from the KTX extension are presented in more detail. Furthermore, there is a practical example of the Planes game, which demonstrates how the development of 2D platform games can be done more efficiently using the Kotlin programming language. In the conclusion, the difference between game development in the KTX extension and the libGDX framework are described.
Ključne besede:libGDX, KTX, Java, Kotlin, computer game


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici