| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Medpredmetno povezovanje in pouk jezikov
Avtorji:ID Lipavic Oštir, Alja (Avtor)
ID Jazbec, Saša (Avtor)
ID Ivanuš-Grmek, Milena (Recenzent)
ID Bratož, Silva (Recenzent)
ID Bernjak, Elizabeta (Lektor)
ID Kacjan, Brigita (Lektor)
ID Lipavic Oštir, Alja (Lektor)
ID Hempkin, Kirsten (Lektor)
ID Valh Lopert, Alenka (Lektor)
ID Bajić, Marina (Tehnični urednik)
ID Perša, Jan (Tehnični urednik)
Datoteke:URL https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/839
 
.pdf RAZ_Lipavic_Ostir_Alja_2024.pdf (11,67 MB)
MD5: 01E3CF84181F8F8AB631222A6B9A0F24
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija:UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
FF - Filozofska fakulteta
Opis:V publikaciji so teoretično, aplikativno in empirično obravnavne različne možnosti in priložnosti za povezovanje pouka nejezikovnih vsebin in pouka jezikov, kar v uvodniku na kratko poimenujemo kot Učenje za življenje! Prispevki so razvrščeni v pet tematskih sklopov, ki naslavljajo naslednje vidike: stališča učiteljev do pouka jezikov, uresničevanje medpredmetnega povezovanja na različnih točkah vertikale v šolstvu, medpredmetno povezovanje kot priložnost za posamezne jezike, povezovanje jezikov s perspektive drugih področij ter primerjava in izkušnje šolskih sistemov z medpredmetnim povezovanjem drugod. Prispevki so pomemben doprinos k razmisleku odločevalcev, kreatorjev šolske politike in akterjev v učnem procesu o prepotrebnih spremembah, o relativizaciji mej med posameznimi znanostmi in o pomenu osmišljenega učenja in poučevanja jezikov, ki učence in učenke pripravlja na življenje. V njem problemi, ki jih rešujemo, niso omejeni na eno samo področje ali na en jezik, ampak so holistični in zahtevajo razumevanje različnih perspektiv gledanja na nek konkreten problem in zahtevajo znanja in razumevanja različnih jezikov.
Ključne besede:medpredmetno povezovanje, jezikovni in nejezikovni pouk, CLIL, celostni pristop, pouk tujega jezika
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
PID:20.500.12556/DKUM-86872 Novo okno
ISBN:978-961-286-823-9
UDK:37.02:81(082)(0.034.2)
COBISS.SI-ID:181310979 Novo okno
DOI:10.18690/um.ff.1.2024 Novo okno
Datum objave v DKUM:25.01.2024
Število ogledov:220
Število prenosov:20
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:25.01.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Cross-Curricular Integration and Language Teaching
Opis:The publication provides theoretical, applied and empirical insights into the various possibilities and opportunities for integrating non-language and language teaching, which we briefly refer to in the editorial as Learning for Life! The contributions are grouped into five themes addressing the following aspects: teachers' views on language teaching, the implementation of cross-curricular integration at different points in the education vertical, cross-curricular integration as an opportunity for individual languages, language integration from the perspective of other fields, and comparisons and experiences of school systems with cross-curricular integration elsewhere. The contributions make an important contribution to the reflection of decision-makers, school policy-makers and actors in the learning process on much-needed change, on the relativisation of the boundaries between the sciences and on the importance of meaningful language learning and teaching that prepares students for life. The problems we solve are not confined to a single field or a single language, but are holistic and require an understanding of different perspectives on a particular problem, and require knowledge and understanding of different languages.
Ključne besede:cross-curricular learning, language and non-language teaching, CLIL, an integrated approach, foreign language teaching


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Projekt Gradovi Posavja

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici