| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pregled merjenja digitalne zrelostI MSP-jev
Avtorji:ID Alegro, Tjaša (Avtor)
ID Starc Peceny, Urška (Avtor)
ID Petek, Vita (Avtor)
Datoteke:.pdf Zbornik_konference_turizem_in__znanost_2021.pdf (24,52 MB)
MD5: DEE8294348F605D48BB7229AF04C82CF
 
URL https://doi.org/10.18690/978-961-286-515-3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Opis:V strokovnem prispevku bomo predstavili pregled iz literature o digitalni zrelosti podjetij, zlasti malih in sred-njih podjetij (v nadaljevanju MSP) in se osredotočili na problematiko merjena le te, saj ni uveljavljenega modela za merjenje digitalne zrelosti, ki bi ga lahko aplicirali na podjetja iz različnih sektorjev. Predstavili bomo nekaj primerov dobrih praks digitalizacije in načinov merjenja, ki so se jih posluževali predvsem v turističnem sektorju po svetu. Po pregledu več različnih vprašalnikov za merjenje digitalne zrelosti, ki so na voljo na spletu, ugotavljamo, da so vprašalniki neprilagojeni za različne sektorje in zlasti za področje turizma, predlagamo nekaj poudarkov za vprašalnike, ki bi omogočili boljši vpogled v trenutno stanje na področju digitaliziranosti turističnih MSP-jev. V Sloveniji so se digitalne preobrazbe lotili celovito in se podjetjem ponuja tudi vavčarje za različna področja, na primer za dvig digitalnih kompetenc, potreba po katerih se je še posebej pokazala v času pandemije Covid-19, za digitalni marketing, za pripravo digitalnih strategij in za kibernetsko varnost. Prav tako je v Sloveniji DIH oblikoval vprašalnik za merjenje digitalne zrelosti podjetij, ki je razdeljen na več sklopov, podjetjem pa je po zaključku vprašalnika posredovana strategija oziroma nasveti za izboljšave na različnih področij delovnega procesa podjetja.
Ključne besede:digitalna zrelost, merjenje digitalne zrelosti, MSP, turizem, digitalizacija
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum sprejetja članka:17.06.2021
Datum objave:13.10.2021
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2021
Št. strani:Str. 17-25
PID:20.500.12556/DKUM-86831 Novo okno
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:81176323 Novo okno
Datum objave v DKUM:24.01.2024
Število ogledov:165
Število prenosov:9
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Zbornik konference "Turizem 4.0 in znanost" : [17. junij 2021, on-line]
Uredniki:Boštjan Brumen, Urška Starc Peceny
Kraj izida:Maribor
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2021
ISBN:978-961-286-515-3
COBISS.SI-ID:76382723 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:Drugi - Drug financer ali več financerjev
Naslov:Tourism 4.0 TRL 3-6 – enriched tourist experience

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:13.10.2021

Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Zbornik konference "Turizem 4.0 in znanost"

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici