| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Načrtovanje ustvarjalnih glasbenih dejavnosti v vrtcu : diplomsko delo
Avtorji:ID Šart, Ana (Avtor)
ID Denac, Olga (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Sart_Ana_2024.pdf (1,30 MB)
MD5: 7BC28D6547B20AA1E9EB5B542C18A52E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V teoretičnem delu diplomske naloge sta najprej opredeljena pojma ustvarjalnosti in glasbene ustvarjalnosti, pri slednji zasledimo tudi faze ustvarjalnega procesa in model ustvarjalnega mišljenja v glasbi. Opredeljena je tudi vloga ustvarjalnosti v Kurikulumu za vrtce. Poleg glasbenih dejavnosti v vrtcu so v ospredju še glasbenoustvarjalne dejavnosti, opredeljena je vloga vzgojitelja pri spodbujanju glasbene ustvarjalnosti v vrtcu ter povezanost glasbene ustvarjalnosti z razvojem glasbenih sposobnosti, spretnosti in znanja. V empiričnem delu so prikazani rezultati raziskave, izvedene na vzorcu 149 vzgojiteljev, s katero se je ugotavljala kvantiteta in kvaliteta načrtovanja glasbenih dejavnosti s poudarkom na ustvarjanju v glasbi in ob njej ter pogostost izražanja interesa otrok do posameznih glasbenih dejavnosti. Z raziskavo je bilo ugotovljeno, da nekatere ustvarjalne glasbene dejavnosti v večji meri izvajajo vzgojitelji 2. starostnega obdobja kot vzgojitelji 1. starostnega obdobja, za nekaj ustvarjalnih glasbenih dejavnosti pa se je izkazalo, da jih izvajajo tako vzgojitelji v 1. starostnem obdobju kot vzgojitelji v 2. starostnem obdobju. Z raziskavo je bilo ugotovljeno tudi, da otroci najpogosteje izražajo interes za poslušanje glasbe, petje pesmi in gibanje ob glasbi.
Ključne besede:glasba, glasbena ustvarjalnost, načrtovanje, vrtec, vzgojitelji.
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Šart]
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 63 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-86828 Novo okno
UDK:373.2.015.31:78(043.2)
COBISS.SI-ID:187669763 Novo okno
Datum objave v DKUM:05.03.2024
Število ogledov:207
Število prenosov:25
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.01.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Planning of Creative Music Activities in Kindergarten
Opis:In the theoretical part of the thesis, firstly, the concepts of creativity and musical creativity are defined; in the latter, we trace also phases of the creative process and the model of creative thinking in music. As well, the role of creativity in the Kindergarten Curriculum is defined. Along with musical activities in kindergarten, musically creative activities are highlighted, the role of the kindergarten teacher by encouraging musical creativity in kindergarten is defined and the connection between musical creativity and development of musical competence, skills and knowledge is explained. The empirical part shows the results of a research, executed on a pattern of 149 kindergarten teachers, with which the quality and quantity of planning music activities with emphasis on creativity in music and the frequency of expressing interest of children in individual music activities were examined. The research has shown that some musically creative activities are in greater extent executed by the kindergarten teachers of the second age period in comparison with the kindergarten teachers of the first age period, while for some musical activities it was shown, that they are executed by both, kindergarten teachers of the first, as well as of the second age period. Through the research it was also shown that children most often express the interest in listening to the music, singing songs and moving along the music.
Ključne besede:music, musical creativity, planning, kindergarten, kindergarten teacher.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici