| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Investigating the impact of supply chain management practices on customer satisfaction through flexibility and technology adoption : empirical evidence
Avtorji:ID Saad, Nourhan Ahmed (Avtor)
ID El Gazzar, Sara (Avtor)
ID Mlaker Kač, Sonja (Avtor)
Datoteke:.pdf RAZ_Saad_Nourhan_Ahmed_2024.pdf (2,45 MB)
MD5: FFC36364ED756901906493B190E94C43
 
URL https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/bsd2.326
 
URL https://doi.org/10.1002/bsd2.326
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:The aim of this research is to empirically investigate the influence of supply chain management practices (SCMPs) on customer satisfaction through the mediating rolesof flexibility and technology adoption. A questionnaire was used to collect data from organizational consumers in the Egyptian context, in which hypotheses were analyzed through covariance-based structural equation modeling for 1009 usable questionnaires. The findings revealed the positive relationship between SCMPs and flexibility, technology adoption, and customer satisfaction. Moreover, it revealed the positive relationship between technology adoption and customer satisfaction, however, the direct impact of flexibility on customer satisfaction is not significant. Empirical evidence also illustrated that technology adoption can significantly mediate the relationship between SCMPs and customer satisfaction.
Ključne besede:customer satisfaction, Egypt, flexibility, micro, small and medium-sized enterprises, supply chainmanagement practices, technology adoption
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Poslano v recenzijo:16.02.2023
Datum sprejetja članka:14.11.2023
Datum objave:01.03.2024
Založnik:Wiley
Leto izida:2024
Št. strani:str. 1-16
Številčenje:Vol. 7, issue 1, [article no.] e326
PID:20.500.12556/DKUM-86574-67b0686d-4678-5764-57bc-f9afa68a06b4 Novo okno
UDK:005.51:658.81
COBISS.SI-ID:177614339 Novo okno
DOI:10.1002/bsd2.326 Novo okno
ISSN pri članku:2572-3170
Datum objave v DKUM:15.12.2023
Število ogledov:106
Število prenosov:20
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Business strategy and development
Založnik:John Wiley
ISSN:2572-3170
COBISS.SI-ID:530038297 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.12.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zadovoljstvo strank, Egipt, prilagodljivost, mikro, mala in srednje velika podjetja, prakse upravljanja dobavne verige, uvedba tehnologije


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici