| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Stališča učencev 4. in 5. razreda do uporabe IKT-naprav pri predmetu naravoslovje in tehnika : magistrsko delo
Avtorji:ID Črnko, Lara (Avtor)
ID Dolenc, Kosta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Crnko_Lara_2023.pdf (1,13 MB)
MD5: 8D3A88E704A52EAB65ACA96E3F063CD3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V današnjem svetu je tehnologija prisotna na skoraj vseh področjih življenja. Večina nas je vsak dan v službi ali v prostem času vključena v digitalni svet, zato je digitalna pismenost pomembna kompetenca, ki bi jo morali imeti vsi, ki se s tehnologijo srečujemo. Sem spada tudi učitelj, saj se je njegovo delo skozi leta zelo spremenilo. Prilagoditi je moral svoje znanje, kompetence, razmišljanje, pripravo na pouk in delo v razredu. Zavedati pa se moramo, da ima vključevanje naprav informacijsko-komunikacijske tehnologije v proces izobraževanja tako prednosti kot slabosti. Naloga učitelja je, da se jih zaveda, delo temu prilagodi in na ustrezen način preda znanje učencem. Učenci, ki zdaj hodijo v osnovne šole se že zdaj in se bodo v veliki večini dnevno srečevali s tehnologijo skozi celotno življenjsko pot, zato je pomembno, da jih pripravimo na ustrezno uporabo. Predajanje znanje se zato mora začeti že ob vstopu v osnovno šolo.
Ključne besede:IKT-naprave, tehnika in tehnologija, stališča učencev, vpliv IKT-naprav, kompetence učiteljev
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[L. Črnko]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 77 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-86560 Novo okno
UDK:37.091.64:004:62(043.2)
COBISS.SI-ID:182105347 Novo okno
Datum objave v DKUM:23.01.2024
Število ogledov:314
Število prenosov:60
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.12.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Views of 4th and 5th grade pupils on the use of ICT devices in the subject of natural sciences and technology
Opis:In today's world, technology is present in almost every aspect of life. Most of us are involved in the digital world every day at work or in our leisure time, so digital literacy is an important competence that everyone who interacts with technology should have. This includes the teacher, as his or her job has changed a lot over the years. He or she has had to adapt his or her knowledge, competences, thinking, preparation for lessons and classroom work. However, we must be aware that integrating ICT devices into the educational process has both advantages and disadvantages. It is the teacher's job to be aware of them, to adapt his/her work accordingly and to pass on the knowledge to the pupils in an appropriate way. Pupils who are now in primary school are and will be, for the most part, exposed to technology on a daily basis throughout their lives, so it is important to prepare them to use it appropriately. Knowledge transfer must therefore start as early as primary school entry.
Ključne besede:ICT devices, engineering and technology, students' attitudes, impact of ICT devices, teachers' competences


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici