| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Primerjalna analiza rešitev za modeliranje potovanj stranke : diplomsko delo
Avtorji:ID Naumovski, Igor (Avtor)
ID Polančič, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Naumovski_Igor_2023.pdf (2,66 MB)
MD5: 43A07142651F8A6F6F344B3C0AA8EB70
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Podjetja potovanje strank preučujejo, da bi bolje razumela izkušnjo svojih strank in s ciljem, da bi to izkušnjo naredili čim boljšo ter prijetno na vsaki stični točki s podjetjem ali z njihovim produktom oziroma storitvijo. V diplomskem delu smo primerjali tri orodja za modeliranje potovanj stranke, s katerimi smo modelirali isto potovanje. Med delovnim procesom smo beležili opažanja o delovanju in značilnostih teh platform. S tem smo pridobili boljše razumevanje njihovih prednosti, slabosti ter njihove ustreznosti glede na naše kriterije, ki smo si jih zastavili. Ugotovili smo, da ni enostavno enoznačno izpostaviti, katero orodje je boljše ali slabše od drugih. Smo pa razčlenili, katera orodja se, v skladu s postavljenimi merili, bolje obnesejo kot druga.
Ključne besede:uporabniška izkušnja, CJM, primerjava, Miro, Custellence, Smaply
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[I. Naumovski]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VII, 53 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-86503 Novo okno
UDK:004.94:658(043.2)
COBISS.SI-ID:182991363 Novo okno
Datum objave v DKUM:22.12.2023
Število ogledov:343
Število prenosov:27
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:05.12.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparative analysis of customer journey modeling solutions
Opis:Companies study the customer journey to better understand the experience of their customers, with the goal of making that experience as good and pleasant as possible at every point of contact with the company or with their product or service. In the thesis, we compared three tools for modeling customer journeys with which we modeled the same journey. During the work process, we recorded observations about the performance and characteristics of these platforms. With this, we gained a better understanding of their strengths, weaknesses, and their relevance in relation to our criteria that we had set ourselves. We found that it is not easy to single out which tool is better or worse than others. But we have broken down which tools perform better in certain criteria than others.
Ključne besede:customer experience, CJM, comparison, Miro, Custellence, Smaply


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici