| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Specifika pedagoškega dela v slovenskih bolnišničnih šolah : magistrsko delo
Avtorji:ID Urankar, Sara (Avtor)
ID Kiswarday, Vanja Riccarda (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Urankar_Sara_2024.pdf (1,66 MB)
MD5: 0B7DCA878000F2E35BFCC28B852CF776
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Vključenost v bolnišnično šolo in neposredno delo daje učencem, ki so na zdravljenju v bolnišnici, oporo pri soočenju z boleznijo in vliva upanje. Avtonomija pedagoškega dela je v tem primeru podrejena pogojem dela v bolnišnici in zdravljenju. Zaradi specifike dela je potrebna ustrezna opremljenost pedagoškega kadra s strokovnimi znanji in določenimi karakteristikami. Kljub temu da bolnišnični učitelji predstavljajo majhen del vzgojno izobraževalnega sistema, so pri zdravljenju otroka nepogrešljivi. Magistrsko delo v ospredje postavlja pomembnost pedagoškega dela z učenci, ki so na zdravljenju v bolnišnici, osvetljuje vlogo bolnišničnih pedagogov in raziskuje njihovo delovno obremenjenost. V sklopu teoretičnih izhodišč so predstavljene posebnosti izvedbe in prilagoditve pedagoškega procesa ter ustreznost pedagoškega kadra v bolnišnični šoli. Empirični del zajema analizo rezultatov raziskave mnenja slovenskih bolnišničnih učiteljev o pedagoškem delu v bolnišnični šoli, kompetencah potrebnih za opravljanje dela s hospitaliziranimi učenci, obremenjenosti in motivaciji pri njihovem delu. S pomočjo kvantitativne raziskave je bilo ugotovljeno, da prihaja do razlik v obravnavanih vsebinah glede na čas hospitalizacije učencev. Pri svojem delu se bolnišnični učitelji opirajo na različna didaktična sredstva, svojo strokovnost pa podkrepijo s samoiniciativnim dodatnim izobraževanjem. Čeprav jim opravljanje dela predstavlja obremenitev in izziv, pri opravljanju svojega dela najdejo notranjo motivacijo.
Ključne besede:bolnišnična šola, vloga bolnišničnega učitelja, pedagoško delo z učenci na zdravljenju, prilagoditve pedagoškega procesa, otrok z dolgotrajno boleznijo
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[S. Urankar]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XIII, 83 str., [7] str. pril.))
PID:20.500.12556/DKUM-86279 Novo okno
UDK:373.3:614.21(043.2)
COBISS.SI-ID:182051331 Novo okno
Datum objave v DKUM:23.01.2024
Število ogledov:328
Število prenosov:90
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.11.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Specificity of pedagogical work in slovenian hospital schools
Opis:Hospital school and direct interaction with pedagogical workers gives students support and hope during their hospital stay. The autonomy of pedagogical work depends on the hospital conditions and treatments. Due to the specific nature of pedagogic work in hospital school, it is necessary to educate teachers with professional knowledge and empower certain characteristics. Despite the fact that hospital teachers represent a small part of the educational system, they are indispensable in the treatment of a child. The master's thesis emphasize the importance of pedagogical work with students who are being treated in a hospital, give purpose to role of hospital teacher and studies their workload. Theoretical part presents specifics of the implementation and adaptation of pedagogical process and competence of teaching staff in hospital school. The empirical part includes an analysis of a survey on the opinion of Slovenian hospital teachers about teaching work in the hospital school, competencies required for working with hospitalized students, workload and motivation in their work. Quantitative research has shown that there are some differences in subject matter and content depending on the time of hospitalization of the students. Slovenian hospital teachers rely on various teaching tools and upgrade their expertise with self-initiated additional education. Even though work in hospital school is stressful and a challenging, they find inner motivation to proceed their work.
Ključne besede:hospital school, hospital teacher role, pedagogic work with students on hospital treatment, adjustments of pedagogical processes, students with a long-term illness


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici