| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Prepoznavnost blagovnih znamk in vloga marketinškega komuniciranja v organizaciji x
Avtorji:ID Ošlak, Jan (Avtor)
ID Iršič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Oslak_Jan_2023.pdf (5,44 MB)
MD5: A9B82552129C4441893E11869613B32C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Blagovne znamke so postale izredno pomemben dejavnik v moderni družbi in jih lahko zaznamo skoraj na vsakem koraku. Zaradi vpliva, ki ga imajo na naše življenje, jih moramo obravnavati s številnih perspektiv. Prav tako so postale izredno pomemben del premoženja organizacije, saj ji omogočajo oziroma prinašajo dodatne koristi (Kapferer, 2019, str. 7). Zaradi velikega števila blagovnih znamk, ki so v današnjem času prisotne na trgu, so izrednega pomena tudi aktivnosti marketinškega komuniciranja, ki jih izvajajo posamezne blagovne znamke. V zadnjih 10 letih smo na tem področju priča zelo velikim spremembam. Govorimo predvsem o pojavu digitalnega marketinškega komuniciranja, ki je močno spremenil številne marketinške strategije organizacij. Januarja 2021 je bilo na svetu kar 4.66 milijard uporabnikov interneta oz. 59.9 % celotnega prebivalstva (Statista, 2021). Številna podjetja so se v zadnjih letih uspešno transformirala in uspešno digitalizirala svoje notranje okolje, kamor sodi tudi področje marketinškega komuniciranja. Digitalni marketing, katerega del je tudi digitalno marketinško komuniciranje, dokazano spreminja vedenje kupcev, to pa tudi neposredno vpliva na prepoznavnost blagovne znamke, za katero velja, da je eden izmed najpomembnejših dejavnikov pri izgradnji dolgoročne konkurenčne prednosti na trgu (Khwaja et al., 2020). V teoretičnem delu magistrske naloge so podrobneje opisani blagovne znamke in orodja digitalnega marketinškega komuniciranja. Podrobneje smo zajeli orodja, kot so e-poštni marketing, optimizacija SEO, marketing družbenih omrežji in marketing vsebine. Prav tako smo prikazali nekaj primerov uspešnega digitalnega marketinškega komuniciranja. V empiričnem delu smo preučevali razlike v prepoznavnosti med obravnavanimi blagovnimi znamkami. Prav tako smo s pomočjo globinskega intervjuja, ki smo ga izvedli z zaposlenim iz organizacije, ki ima v lastni obravnavane blagovne znamke, ugotovili, kako se je organizacija odzvala na spremembe s področja marketinškega komuniciranja in kakšna je njena vizija digitalnega marketinškega komuniciranja.
Ključne besede:digitalno marketinško komuniciranje, blagovne znamke, družbena omrežja, prepoznavnost blagovne znamke, marketinško komuniciranje
Kraj izida:Maribor
Založnik:J. Ošlak
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/DKUM-86271 Novo okno
UDK:658.626
COBISS.SI-ID:180936963 Novo okno
Datum objave v DKUM:15.01.2024
Število ogledov:353
Število prenosov:81
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:31.10.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Brand recognition and the role of marketing communications in the organisation x
Opis:Brands have become an extremely important factor in modern society and can be seen at virtually every turn. Because of the impact they have on our lives, we need to consider them from many different perspectives. Brands have also become an extremely important part of an organisation's assets, as they enable or bring additional benefits (Kapferer, 2019, p. 7). Due to the large number of brands present in the market today, the marketing communication activities carried out by individual brands are also of utmost importance. The last 10 years have witnessed a tremendous change in the field of brand marketing communication. We are talking here in particular about the emergence of digital marketing communications, which has significantly changed many of the marketing strategies used by organisations. In January 2021, there were 4.66 billion internet users worldwide, representing 59.9 % of the total population (Statista, 2021). Many companies have successfully transformed and digitized their internal environments in recent years, including marketing communications. Digital marketing, of which digital marketing communications is a part, has been proven to change customer behaviour, which also has a direct impact on brand awareness, which is one of the most important factors in building a long-term competitive advantage in the market (Khwaja et al., 2020). In the theoretical part of the master thesis, brands, and digital marketing communication tools are described in more detail. Tools such as email marketing, SEO optimization, social media marketing, and content marketing are covered in more detail. We also show some examples of successful digital marketing communication. In the empirical part, we studied the differences in visibility between the brands under consideration. We also conducted an in-depth interview with an employee from an organization that owns the brands in question. The interview was used to find out how the organization has responded to the changes in marketing communications and what their vision is for digital marketing communications in their organization.
Ključne besede:digital marketing communications, brands, social networks, brand awareness, marketing communications


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici