| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Environmental Content in Intermediate English Textbooks and Lessons : master's thesis
Avtorji:ID Kurnik, Saška (Avtor)
ID Gadpaille, Michelle (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kurnik_Saska_2023.pdf (964,12 KB)
MD5: A96D3643B68932CC91F4D31B9A137E6C
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Environmental issues are nowadays an inevitable part of our lives. It is imperative we address them in order to prevent their further escalation and ensure a better future on our planet. English language teachers have a unique opportunity to touch upon this topic in their lessons since English, as a global language, is a means for discussing all globally relevant issues. This thesis focuses on the representation of environmental issues in intermediate English textbooks and lessons. We aim to highlight the significance of environmental issues and encourage teachers to promote environmental awareness and action in their students. We first provide theoretical background about environmental education, environmental issues, the connection between language teaching and the environment, as well as the inclusion of environmental content in English textbooks. In the empirical part of the thesis, we analyse 13 intermediate English textbooks in terms of environmental content and present interviews with five high-school English teachers about the extent to which environmental issues are integrated into their lessons.
Ključne besede:textbooks, environmental issues, English language teaching, environmental education
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:S. Kurnik
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XIII, 86 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-86224 Novo okno
UDK:502.1:811.111(075.3)(043.2)
COBISS.SI-ID:187616771 Novo okno
Datum objave v DKUM:04.03.2024
Število ogledov:283
Število prenosov:19
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.10.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Okoljska tematika pri pouku angleščine in v učbenikih za angleščino v gimnaziji
Opis:Okoljski problemi so dandanes neizogiben del našega življenja. Čeprav se v nekoliko hujši obliki pojavljajo že več desetletij, se človeštvo še ni naučilo, da moramo s svojim planetom bolj odgovorno ravnati, če si želimo zagotoviti prihodnost na njem. Spodbujanje in razvoj okoljske ozaveščenosti že v šoli sta tako ključnega pomena za reševanje tovrstnih problemov. Če so posamezniki opremljeni z ustreznim znanjem in opolnomočeni za ukrepanje in ustvarjanje sprememb, se bodo namreč veliko bolj učinkovito lotili iskanja rešitev. Učitelji angleščine imajo edinstveno priložnost za vpeljevanje te tematike, saj je angleščina kot globalni jezik sredstvo za razprave o vseh globalno pomembnih vprašanjih. Globalna perspektiva je pri obravnavi okoljskih problemov nujna, saj jih ne moremo učinkovito reševati izključno na lokalni ravni. To magistrsko delo tako obravnava zastopanost okoljskih problemov v učbenikih za angleščino in pri urah angleščine v gimnaziji. V teoretičnem delu naloge smo se najprej dotaknili opredelitve pojmov, kot so globalna vzgoja, vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj (VITR) ter okoljska vzgoja, pri čemer smo se najbolj osredotočili na slednjega. V empiričnem delu naloge smo raziskovali, v kolikšni meri so okoljski problemi zastopani v učbenikih za angleščino v gimnaziji, na kakšne načine se okoljska tematika vključuje v ure angleščine in ali se spodbuja le okoljska ozaveščenost ali tudi aktivnost. Raziskavo smo opravili s pomočjo analize učbenikov, ki so primerni za uporabo v 1. in 2. letniku gimnazije, ter s pomočjo intervjujev z učitelji angleščine v gimnaziji. Ob tem smo ugotovili, da večina novejših učbenikov vsebuje bolj raznolike okoljske teme kot starejši učbeniki, ter da aktivnosti pri urah angleščine spodbujajo predvsem okoljsko ozaveščenost in ne toliko okoljske aktivnosti. Ugotovili smo tudi, da večina učiteljev sploh ni seznanjena s kurikulumom za okoljsko vzgojo, določene elemente okoljske vzgoje pa kljub temu vključujejo v svoje ure. Učitelji prav tako večinoma obravnavajo okoljske teme, ki so že vključene v učbenike, občasno pa pripravijo še dodatna gradiva na to temo, ki običajno dopolnjujejo zapisano v učbeniku.
Ključne besede:učbeniki, okoljski problemi, poučevanje angleškega jezika, okoljska vzgoja


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici