| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Dileme sodobnega oglaševanja : izbrane teme
Avtorji:ID Repas, Martina (Urednik)
ID Hojnik, Janja (Recenzent)
ID Podgorelec, Peter (Recenzent)
ID Zirnstein, Elizabeta (Recenzent)
ID Frešer, Blaž (Recenzent)
ID Perša, Jan (Tehnični urednik)
Datoteke:URL https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/814
 
.pdf repas_PF_25.10.2023_WEB.pdf (6,97 MB)
MD5: B43096505B82AC9E1D92F3C4993739D5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Učbenik
Organizacija:PF - Pravna fakulteta
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Opis:Osrednja tema monografije so različni vidiki oglaševanja blaga in storitev. Poleg pravil o javni rabi slovenskega jezika v oglaševanju monografija vsebuje celoviti pregled pravil o oglaševanju v obstoječi slovenski zakonodaji. Poleg splošnih so vključene tudi bolj specifične teme, kot so primerjalno oglaševanje, varstvo otrok v oglaševanju, vplivnostni marketing in uporaba pravil konkurenčnega prava v zvezi s položajem in odgovornostjo vratarjev oziroma digitalnih platform v oglaševanju. Obravnavane so nekatere nove oblike oglaševanja, kot je ciljano politično oglaševanje, ki zajema prikazovanje prilagojenih oglasov o političnih kandidatih in pravno regulacijo tega na ravni EU, ter varstvo osebnih podatkov v oglaševanju. Ostali prispevki se nanašajo na različna področja in vključujejo oglaševanje in trženje z vonjavami s prikazom in analizo pomembnejših sodnih primerov, položaj platformnih delavcev v dejavnosti oglaševanja in njihov dostop do kolektivnega dogovarjanja ter problematiko v zvezi s prihodki od oglaševanja v povezavi s pravico do zasebnosti uporabnikov.
Ključne besede:oglaševanje, potrošnik, podjetje, konkurenca, osebni podatki, vplivnostni marketing, ciljano politično oglaševanje, platformno delo, pravna regulacija vonjev, samoregulativa, spletna platforma
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
PID:20.500.12556/DKUM-86218 Novo okno
ISBN:978-961-286-788-1
UDK:659.1(075.8)(0.034.2)
COBISS.SI-ID:165840899 Novo okno
DOI:10.18690/um.pf.6.2023 Novo okno
Datum objave v DKUM:25.10.2023
Število ogledov:417
Število prenosov:124
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.10.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Dilemmas of Modern Advertising : Selected Topics
Ključne besede:advertising, consumer, undertaking, competition, personal data, influencer marketing, political microtargeting platform work, legal regulation of odours, self-regulation, online platforms


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici