| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Mikrosvetovi pri poučevanju matematike : na študijskem programu 2. stopnje Matematika
Avtorji:ID Arnuš, Katja (Avtor)
ID Pesek, Igor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Arnus_Katja_2023.pdf (4,62 MB)
MD5: 57AE25A25D2C39086272938B4781BBA3
 
.zip MAG_Arnus_Katja_2023.zip (121,99 KB)
MD5: F5B82693A919D85AEF047C3C4F5A3728
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:Matematika je šolski predmet, ki velja za manj priljubljenega in težje učljivega. Iz tega razloga želijo učitelji učencem približati matematično snov z različnimi učnimi pristopi. Eden izmed pristopov je uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), kamor spada poučevanje z mikrosvetovi. Čeprav začetki mikrosvetov segajo v 80. leta prejšnjega stoletja, se v šolstvu še niso uveljavili. V magistrskem delu je opisano, kako mikrosvetove uporabiti pri poučevanju. Pri tem sta izpostaviljena vloga učitelja in pomen mikrosvetov za učence. Predstavljen je mikrosvet za poučevanje lastnosti in transformacij funkcij v gimnazijah, s katerim je opisano, kako mikrosvet implementirati v pouk in s pomočjo raziskovalnega učenja obravnavati učno snov.
Ključne besede:mikrosvet, artefakt, instrument, instrumentalizacija, konstrukcionizem
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[K. Arnuš]
Leto izida:2023
Št. strani:X, 57 f.
PID:20.500.12556/DKUM-86213 Novo okno
UDK:37.091.3:51(043.2)
COBISS.SI-ID:172231427 Novo okno
Datum objave v DKUM:15.11.2023
Število ogledov:500
Število prenosov:25
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.10.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Microworlds in mathematics education : magistrsko delo
Opis:Mathematics is a school subject that is considered less popular and harder to learn. For this reason, teachers want to approach mathematics with different teaching approaches. One approach is the use of information and communication technology (ICT), which includes teaching with microworlds. Although the beginnings of microworlds date back to the 1980s, they have not become established in education. In the master thesis is described how to use microworlds in teaching. The role of the teacher and the importance of microworlds for students are highlighted. There is presented a microworld for teaching properties and transformations of functions in grammar schools. It describes how to implement the microworld in the classroom and thus learning through exploration.
Ključne besede:microworld, artefact, instrument, instrumentalisation, constructionism


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici