Naslov: | Mikrosvetovi pri poučevanju matematike : na študijskem programu 2. stopnje Matematika |
---|
Avtorji: | ID Arnuš, Katja (Avtor) ID Pesek, Igor (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | MAG_Arnus_Katja_2023.pdf (4,62 MB) MD5: 57AE25A25D2C39086272938B4781BBA3
MAG_Arnus_Katja_2023.zip (121,99 KB) MD5: F5B82693A919D85AEF047C3C4F5A3728
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
|
---|
Opis: | Matematika je šolski predmet, ki velja za manj priljubljenega in težje učljivega. Iz tega razloga želijo učitelji učencem približati matematično snov z različnimi učnimi pristopi. Eden izmed pristopov je uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), kamor spada poučevanje z mikrosvetovi.
Čeprav začetki mikrosvetov segajo v 80. leta prejšnjega stoletja, se v šolstvu še niso uveljavili. V magistrskem delu je opisano, kako mikrosvetove uporabiti pri poučevanju. Pri tem sta izpostaviljena vloga učitelja in pomen mikrosvetov za učence.
Predstavljen je mikrosvet za poučevanje lastnosti in transformacij funkcij v gimnazijah, s katerim je opisano, kako mikrosvet implementirati v pouk in s pomočjo raziskovalnega učenja obravnavati učno snov. |
---|
Ključne besede: | mikrosvet, artefakt, instrument, instrumentalizacija, konstrukcionizem |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Kraj izvedbe: | Maribor |
---|
Založnik: | [K. Arnuš] |
---|
Leto izida: | 2023 |
---|
Št. strani: | X, 57 f. |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-86213 |
---|
UDK: | 37.091.3:51(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 172231427 |
---|
Datum objave v DKUM: | 15.11.2023 |
---|
Število ogledov: | 500 |
---|
Število prenosov: | 25 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | FNM
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |