Naslov: | Pedagoško - organizacijski model izobraževanja na daljavo v slovenskem srednješolskem izobraževanju : doktorska disertacija |
---|
Avtorji: | ID Ambrož Jurgec, Alenka (Avtor) ID Aberšek, Boris (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | DOK_Ambroz_Jurgec_Alenka_2024.pdf (3,67 MB) MD5: 763B7B6F348EC97DD2350FBEE9164992
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Doktorsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.08 - Doktorska disertacija |
---|
Organizacija: | FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
|
---|
Opis: | Naloga je nastala kot odziv na probleme izobraževanja dijakov športnikov na daljavo. Predstavljene so analize učnega uspeha in čas šolanja za tiste dijake športnike, ki se večinoma ali v celoti izobražujejo na daljavo, podani so predlogi za izboljšavo učnega procesa.
Učitelji so pokazali naklonjenost novemu informacijskemu sistemu, ki bi sistematično vodil dijaka skozi učni proces.
Tako je nastala aplikacija MAJ, ki omogoča natančno spremljanje dijakovega dela, princip semaforja deluje stimulativno in bo v pomoč dijakom in učiteljem. |
---|
Ključne besede: | pedagoško-organizacijski model, izobraževanje na daljavo, dijaki športniki, aplikacija MAJ, učitelji, semafor |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Kraj izvedbe: | Maribor |
---|
Založnik: | [A. Ambrož Jurgec] |
---|
Leto izida: | 2024 |
---|
Št. strani: | X, 150 f. |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-86211  |
---|
UDK: | 37.018.43:796.071.2(497.4)(043.3) |
---|
COBISS.SI-ID: | 186015235  |
---|
Datum objave v DKUM: | 19.02.2024 |
---|
Število ogledov: | 455 |
---|
Število prenosov: | 65 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FNM
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |