| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Tehnična upravičenost novih železniških povezav oprtnega sistema A iz postaje Maribor Tezno : diplomsko delo
Avtorji:ID Fašmon, Domen Val (Avtor)
ID Klemenčič, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Ritonja, Igor (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Fasmon_Domen_Val_2023.pdf (6,17 MB)
MD5: FC71CEE7967932F9D8AA80C12259CEF8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:V teoretičnih izhodiščih diplomske naloge je opisan oprtni sistem transporta A ter njegove prednosti in slabosti. Opisani so spremljevalni ukrepi ter tehnologiji RoLa in Flexiwagen. V obstoječih povezavah so opisane povezave oprtnega sistema v srednji Evropi, primeri dobrih praks ter natančen opis obstoječe povezave Maribor Tezno - Wels. V analizi tehnične upravičenosti so opisani kriteriji za tehnično upravičenost, aktivni terminali ter analiza tehnične infrastrukture. V izboljšavah novih železniških povezav so opisane nove železniške povezave od Maribor Tezno do: Brennersee; Budimpešta; Trento; Reka; Salzburg; Beljak; Wörgl in Gorica. Vsaka nova povezava temelji na zahtevanih kriterijih za tehnično upravičenost. Za primerne povezave so opisani rezultati emisijskega kalkulatorja, za neprimerne pa izboljšave proge. Opisani so predlogi ukrepov za izboljšanje delovanja oprtnega sistema A na železniški postaji Maribor Tezno za tehnično upravičene nove povezave. V sklepu je opisano moje osebno mnenje o oprtnem sistemu A iz postaje Maribor Tezno.
Ključne besede:Oprtni sistem A, Maribor Tezno, terminal, nove železniške povezave, tehnična upravičenost, nakladalni profil, osna obremenitev
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[D. V. Fašmon]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF(XIV, 83 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-86161 Novo okno
UDK:656.2(043.2)
COBISS.SI-ID:178086403 Novo okno
Datum objave v DKUM:16.11.2023
Število ogledov:413
Število prenosov:49
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FG
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:30.10.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Technical feasibility of new railway connections of accompanied combined transport from railway terminal Maribor Tezno
Opis:In the theoretical foundation of my diploma thesis, I have outlined accompanied combined transport and its respective advantages and disadvantages. I have also discussed accompanying measures, as well as RoLa and Flexiwagen technologies. I delved into the connections of the piggyback system in Central Europe, highlighting examples of successful connections and providing a detailed overview of the existing railway connection between Maribor Tezno and Wels. In the section dedicated to the analysis of technical feasibility, I have expounded upon the criteria for technical feasibility, active terminals, and the appropriate railway infrastructure. The segment on improving new railway connections encompasses routes from Maribor Tezno to destinations such as Brennersee, Budapest, Trento, Rijeka, Salzburg, Villach, Wörgl, and Gorizia. Each new connection is evaluated based on technical feasibility criteria. For viable connections, I have presented the results from the emission calculator, while for unfeasible ones, I have suggested improvements to these connections. Additionally, I have outlined measures to enhance combined transport at the Maribor Tezno railway station and provided an analysis of the results. Lastly, I conclude by sharing my opinion on accompanied combined transport from the Maribor Tezno railway terminal.
Ključne besede:Accompanied combined transport, Maribor Tezno, terminal, new railway connections, techical feasibility, Combined transport profile, Max axle load


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici