| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Nadgradnja železniškega odseka Zidani Most-Dobova-državna meja v skladu z zahtevami jedrnega omrežja Republike Slovenije : diplomsko delo
Avtorji:ID Luskar, Martin (Avtor)
ID Klemenčič, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Zemljič, Franc (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Luskar_Martin_2023.pdf (3,52 MB)
MD5: 69394151407392FA2299CA92D306F230
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:Slovenija je na odličnem geostrateškem položaju, ki s pomočjo železniške infrastrukture povezuje zahodno ter centralno Evropo z Balkanskim polotokom tako v potniškem kakor tudi v tovornem prometu. Trenutno se v železniško infrastrukturo vlaga ogromno denarja pri čemer pa moramo biti pazljivi, da se z posodabljanjem infrastrukture doseže najvišje standarde ter upošteva najvišje zahteve uredb Evropske unije. V diplomskem delu je podana podrobna analiza pomembnega železniškega odseka med Zidanim Mostom ter Dobovo, ki odpira povezave Evrope z Balkanom. V analizi obstoječega stanja je podan podroben pregled dosedanje železniške infrastrukture ter predlogi za nadgradnjo po najnovejših Tehničnih specifikacij interoperabilnosti (TSI) in Smernicah EU za razvoj vseevropskega prometnega omrežja uredbah (TEN-T). Pregledana je bila tudi projektna dokumentacija na odseku glede na projektne hitrosti, ter podana mnenja za najprimernejšo implementacijo rešitev pri doseganju željenih višjih hitrosti, ki bi jih pridobili pri nadgradnji v skladu z zahtevami jedrnega omrežja.
Ključne besede:železniška infrastruktura, projektna dokumentacija, TEN-T, TSI, zahteve jedrnega železniškega omrežja, hitrost vlakov
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[M. Luskar]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 62 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-86151-0f70cacf-07fa-fd86-34a1-376a0695758e Novo okno
UDK:625.11(043.2)
COBISS.SI-ID:173242627 Novo okno
Datum objave v DKUM:02.11.2023
Število ogledov:487
Število prenosov:97
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FG
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.10.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An upgrade of the railway section Zidani Most-Dobova-state border in accordance with requirements of the core network in the Republic of Slovenia
Opis:Slovenia is in an excellent geostrategic position, which connects Western and Central Europe with the Balkan Peninsula with the help of railway infrastructure, both in passenger and freight transport. Currently, a huge amount of money is being invested in the railway infrastructure, but we must be careful that the modernization of the infrastructure achieves the highest standards and takes into account the highest requirements of the European Union regulations. The thesis provides a detailed analysis of the important railway section between Zidan Most and Dobovo, which opens connections between Europe and the Balkans. The analysis of the existing situation provides a detailed overview of the current railway infrastructure and proposals for upgrading according to the latest Technical Interoperability Specifications (TSI) and the EU Guidelines for the Development of the Trans-European Transport Network Regulations (TEN-T). The project documentation on the section was also reviewed in relation to the project speeds, and opinions were given for the most suitable implementation of solutions to achieve the desired higher speeds that would be obtained during the upgrade in accordance with the requirements of the core network.
Ključne besede:railway infrastructure, project documentation, TEN-T, TSI, Core railway network requirements, train speed


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici