| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Sprejemne turistične agencije : vloga pri butičnosti ponudbe
Avtorji:ID Stermecki, Ilona (Avtor)
ID Lešnik Štuhec, Tanja (Avtor)
Datoteke:.pdf Turisticne_destinacijske_organizacije_2023.pdf (29,07 MB)
MD5: BF8FBBB3EEDED81D6C5460A95FCE9AF3
 
URL https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/718
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Opis:Poglavje opredeljuje prepoznavnost turističnih destinacij, ki je večinoma odvisna od celovito povezane, enovito kakovostne in predvsem dobro marketinško komunicirane doživljajsko naravnane personalizirane ponudbe – storitvenega portfolia, ki temelji na zaupanju med deležniki. S skupno promocijo, trženjem, prodajo in logistiko dosegajo povezani partnerji po vrednostni verigi prepoznavnost na turističnem zemljevidu ter uresničujejo obljubljeno zgodbo destinacije, ki temelji na naravi in kulturni dediščini, etnoloških posebnostih in značilni kulinariki. Turistične destinacijske organizacije in vhodne/sprejemne ali destinacijske turistične agencije so v nenehnem stiku z organizatorji potovanj in pomembno vplivajo na proces odločanja pri nakupu turističnih produktov. Prav sprejemne oziroma servisne potovalne agencije, na katere se osredotočamo v tem poglavju, so v neposrednem stiku z gosti od trenutka, ko ti prispejo na destinacijo, v vseh fazah njihovega bivanja v destinaciji, pa tudi v času odhoda in po njem. S specializiranimi aktivnostmi vplivajo na dobro počutje, uresničevanje in preseganje pričakovanj obiskovalcev ter s tem spodbujajo prodajo na destinaciji. Slovenija se je usmerila v zeleno zgodbo in butična doživetja, ki jih ponujajo specializirane agencije. Proučitev turističnih agencij je pokazala, da je še veliko prostora za nadgradnjo personaliziranih butičnih zgodb, ki bi pritegnile in zadovoljile pričakovanja gostov, ki so zanje pripravljeni nameniti čas in denar.
Ključne besede:turistična destinacija, management destinacije, vhodna/sprejemna turistična agencija, mreženje, destinacijski produkti
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:13.01.2023
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 393-417
PID:20.500.12556/DKUM-86089 Novo okno
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:138818307 Novo okno
Datum objave v DKUM:05.10.2023
Število ogledov:144
Število prenosov:11
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Turistične destinacijske organizacije : gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja
Uredniki:Tanja Lešnik Štuhec, Barbara Pavlakovič, Nejc Pozvek
Kraj izida:Maribor
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2023
ISBN:978-961-286-655-6
COBISS.SI-ID:125939715 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:13.01.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Receptive travel agencies : the role of boutique offers
Opis:The chapter defines the visibility of tourist destinations, which largely depends on a comprehensively connected, uniformly high-quality and, above all, well-marketed, experience-oriented personalised offer – service portfolio based on trust between stakeholders. Through joint promotion, marketing, sales and logistics, connected partners achieve recognition on the tourist map and realise the promised story of the destination, which is often based on nature and cultural heritage, ethnological peculiarities and typical local cuisine. The destination organisation and the inbound/receptive/incoming or destination travel agencies are in constant communication with the tour operators and have a significant influence on the decision-making process when purchasing tourist products. The incoming or service travel agencies we focus on in this contribution are in direct contact with guests from the moment they arrive at the destination and in all phases of their stay in the destination, as well as during and after departure. Through their specialised activities, they influence well-being and fulfilment and exceed the expectations of visitors and thus promote sales at the destination. Slovenia has focused on the green story and boutique experiences offered by specialised travel agencies. A study has shown that there is still a lot of potential to upgrade personalised boutique stories.
Ključne besede:destination organisation, destination management, inbound/receptive/ incoming travel agency, networking, destination products


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Turistične destinacijske organizacije

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici