| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Kakovostna nastanitev : temelj celovite kakovosti doživetja destinacije
Avtorji:ID Zupan Korže, Saša (Avtor)
Datoteke:.pdf Turisticne_destinacijske_organizacije_2023.pdf (29,07 MB)
MD5: 93268AD92D418F8137CC8179D3E318D2
 
URL https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/718
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Opis:Turistične nastanitve (TN) spadajo med temeljne infrastrukturne elemente sekundarne ponudbe v turistični destinaciji (TD). Na njihov fizični izgled, obseg storitev in kakovost vplivajo geografske, socialne, gradbene in ekonomske posebnosti geografskega območja oziroma TD, v katerem se nahajajo. Zaradi navedenih razlik je razumevanje njihove kakovosti težko poenotiti, še težje pa postaviti turistovo doživetje destinacije na isti imenovalec. Namen prispevka je predstaviti, kako lahko razumemo kakovost TN in kako jo presojamo. Izhajamo iz splošnih razsežnosti kakovosti v turizmu in kakovostne TD, ki jih prenesemo v sektor TN, ter iz posebnih standardov kakovosti, oblikovanih izključno za TN. Za boljše razumevanje TN najprej predstavimo njihovo heterogenost in nekatere razvojne smernice v tem podsektorju turizma, ki sooblikujejo njihov razvoj (npr. nove oblike TN, vpliv tehnologije na doživetje v TN, trend trajnostnega poslovanja). Študija potrjuje, da kakovostni standardi TN predstavljajo pomembno trženjsko orodje ne le za posamezno TN, temveč tudi za TD, ki s pomočjo kakovosti TN promovira kakovost destinacije kot celote.
Ključne besede:turistične nastanitve, turistično doživetje, kakovost storitev, destinacije, standardi kakovosti
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:13.01.2023
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 359-375
PID:20.500.12556/DKUM-86084 Novo okno
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:138817027 Novo okno
Datum objave v DKUM:05.10.2023
Število ogledov:370
Število prenosov:25
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Turistične destinacijske organizacije : gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja
Uredniki:Tanja Lešnik Štuhec, Barbara Pavlakovič, Nejc Pozvek
Kraj izida:Maribor
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2023
ISBN:978-961-286-655-6
COBISS.SI-ID:125939715 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:13.01.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Quality accommodation : the foundation of the overall quality of the destination experience
Opis:Tourist accommodation is one of the basic infrastructural elements of the secondary offer in a tourism destination. The physical appearance, scope of services and quality level of tourist accommodation are influenced by geographical, social, constructional and economic characteristics of the particular region or tourism destination. Due to these differences, it is difficult to unify the understanding and experience of perceived quality of tourist accommodation. The purpose of the contribution is to present how we can understand and assess the quality of tourism accommodation. Starting from general dimensions of quality in tourism transferred to the context of tourist accommodation, we highlight the special quality standards developed particularly for assessing the quality of tourist accommodation. We also discuss some current issues related to tourist accommodation, e.g. new types of accommodation, the influence of technology on tourist accommodation services, sustainability issues, etc. The study confirms that the quality standards of tourist accommodation present important marketing tools not only for individual accommodation facilities, but also for the tourism destinations, which are also promoted as a whole by the quality of the tourist accommodation in it.
Ključne besede:tourist accommodation, tourist experience, quality of services, destinations, quality standards


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Turistične destinacijske organizacije

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici