| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Aktualni trendi v digitalizaciji : izzivi in priložnosti za destinacijski marketing
Avtorji:ID Turnšek, Maja (Avtor)
ID Alegro, Tjaša (Avtor)
Datoteke:.pdf Turisticne_destinacijske_organizacije_2023.pdf (29,07 MB)
MD5: D0DF2B149A6266282EE5E1384BF42F81
 
URL https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/718
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Opis:Destinacijski marketing je v zadnjih dveh desetletjih doživel pravo preobrazbo zaradi razvoja interneta in sodobne IKT tehnologije. To je označeno z globalno koncentracijo moči digitalnih platform in spremembami, ki sledijo družbenoekonomskim krizam v zadnjih dveh desetletjih. Osrednji del komuniciranja turističnih destinacij oziroma DMO-jev danes poteka prek uradnih spletnih strani in družbenih omrežij, kot so YouTube, Facebook, Instagram in v zadnjih letih Tik Tok. Prav tako je s pojavom pandemije COVIDA-19 veliko DMO-jev razširilo svojo promocijo tudi z virtualnimi vsebinami, in sicer s 360-stopinjski posnetki destinacij, znamenitosti, muzejev, z VR ogledi, s pomočjo VR očal in z AR mobilnimi aplikacijami. V marketinških kampanjah so v tem času nagovarjali goste, naj spoznavajo lastno državo oziroma da so varna destinacija, in jih vabili k obisku. Uporaba novih tehnologij, ki se uporabljajo tudi v promocijske namene, je ključnega pomena za ohranjanje konkurenčnosti destinacij na trgu. Digitalizacija je prinesla številne nove priložnosti, poleg tega pa tudi izzive pri vključevanju novih tehnologij v promocijo destinacij.
Ključne besede:destinacijski marketing, digitalizacija, VR, platformna ekonomija, turistična destinacija
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:13.01.2023
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 225-244
PID:20.500.12556/DKUM-86080 Novo okno
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:138808835 Novo okno
Datum objave v DKUM:05.10.2023
Število ogledov:454
Število prenosov:57
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Turistične destinacijske organizacije : gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja
Uredniki:Tanja Lešnik Štuhec, Barbara Pavlakovič, Nejc Pozvek
Kraj izida:Maribor
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2023
ISBN:978-961-286-655-6
COBISS.SI-ID:125939715 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:13.01.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Current trends in digitalisation : challenges and opportunities for destination marketing
Opis:Destination marketing has undergone a real transformation in the last two decades due to the development of the internet and modern ICT technology. The development of digitalisation processes in the past two decades has gone hand in hand with global market concentration and has seen disruptive changes primarily after the main socio-economic crises of the past two decades. An important part of the communication of tourist destinations or DMOs now takes place through official websites and social networks such as YouTube, Facebook, Instagram and in recent years, Tik Tok. Also, with the advent of the COVID-19 pandemic, many DMOs have expanded their promotion with virtual content, including 360-degree shots of destinations, landmarks, museums, VR tours with VR glasses and AR mobile apps. During marketing campaigns, DMOs urged guests to get to know their own country or that they are a safe destination and invited them to visit. The use of new technologies, which are also used for promotional purposes, is crucial for maintaining the competitiveness of destinations in the market. Digitisation, however, has brought not only many new opportunities but also important challenges in integrating new technologies into destination promotion.
Ključne besede:destination marketing, digitalisation, VR, platform economy, tourist destination


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Turistične destinacijske organizacije

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici